Kiihotutko vai olenko ainoa omituisuus..?
Mulla on omituinen kiihottumiskohde... jotenkin nolo. Mutta esim. masturboidessa toimii aina! Minua kiihottaisi päästä salaa katselemaan, kun mieheni panisi jotain kaunista, (nuorta) naista. Mieluiten isorintaista blondia, koska tiedän hänen sellaisista pitävän. Itse olen tumma, sporttinen ja pienirintainen. Saatan olla hiukan bi-henkinen, joten en ole varma, miten paljon se toinen nainen tuossa fantasiassa kiihottaa.
Joskus myös fantasioin, että toisin kotiimme miehelle esim. synttärilahjaksi tällaisen kauniin naisen koko illaksi/yöksi ja lähtisin itse pois, mutta jäisinkin salaa jonnekin katselemaan.
Ja mikä hulluinta : oikeasti olen vähän mustis miehestäni. Siis oikeassa elämässä. :) Olenko ihan omituinen fantasiani kanssa? Kenelläkään muulla vastaavaa..?
Kommentit (9)
Minusta tuo kuullostaa ihan normaalille fantasialle.
Mullon fantasia kahdesta miehestä, haluaisin et mun oma kattoo kun touhuun toisen kans ja tulis sit leikkiin mukaan. Ja monesti fantasioin siittä et joku muu kattoo kun me miehen kans touhutaan.
Fantasia on fantasia ja livenä voit olla ihan erilainen, you know.
Mä olen kans hieman bi-henkinen...Fantasioin, että olen tietyn naisen kanssa saunassa ja hän alkaa hyväillä rintojani...siitä juttu sitten etenee...
Tuota ajattelemalla kiihotin ihan mielettömästi.
Ja fantasioina ne pysyykin. Joskus jopa itseäni tyydyttäessä mietin olevani mies ja miltä tuntuu upota naiseen.
Joitaki fantasioita oon mieheni kanssa jakanu ja hän myös mulle kertonu, mutta en läheskään kaikkia.
no joo, ehkä joskus mukana on myös joku mun erityisen seksikäs ex....mä en halua jakaa fantasioitani, vaan haluan pitää ne itselläni, minä en myöskään haluaisi, että mies kertoo fantasiansa.
Ja minä myös olen tosielämässä pikkasen mustis... En mä haluaisi fantasiaa toteuttaa, mutta ajatus omasta miehestä panemassa kaunista, seksikästä blondia kiihottaa...
kun masturboin, pitäisi kai aloittaa.
Nykyään oma mieheni ei edes vilahda fantasioissani, ne ovat täynnä lihaksikkaita heviäijiä raiskaamassa minua vuoron perään (minun ehdoillani, tietenkin) jokaiseen aukkoon.
Eipä näistä tule koskaan kenenkään kanssa kasvotusten juteltua... tuolla perhekerhoissa ja muskareissa, you know... :) Eikä kyllä edes parhaimman ystävän kanssa.
Sekin on kiva kuulla, etten ole vallan kummajainen!
Ap
Ja eikö fantasiassa pääsekin toteuttamaan juuri sitä,mitä ei välttämättä koskaan tekisi oikeassa elämässä? Luvallista tuhmaa. :)
Uskaltaisipa joskus kysyä mieheltä, mistä hän fantasioi ja kertoa myös omansa... Vai olisiko se enää hauskaa ollenkaan?
Ap