Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksosäidit- milloin masu alkoi näkyä??

22.09.2007 |

ja maha on tullut nyt 13. viikolla esiin jonkun verran. Lähinnä näyttää siltä, että olisin lihonut. Ystäväni mukaan minun on turha enää asiaa peitellä.

Sabam 12+5

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ihmiset jo onnittelemaan rv 10 kun maha alkoi olla ihan kivasti pömpällään, ihan turha oli kuulemma asiaa peitellä(en kyllä peitellytkään)...sitä ihmeteltiinkin miten on voinut sellainen kessi kasvaa kun viikkot on vielä niin alussa. Painokaan ei ollut noussut tuolloin vielä juuri lainkaan, joten ei voinut lihomisestakaan olla kyse. Sitten rv 12 oli eka ultra ja syy mahan kasvuun selvisi...kaksoset olisi sitten tulossa.

Kai tuokin mahan näkyminen on yksilöllistä ja riippuu varmasti äidin omasta koostakin ja ruumiinrakenteesta, sekä kohdun kasvusta. Itse olen lyhyt ja hoikka, joten en tiedä vaikuttaako se tuohon mahan näkymiseen yhtään. Mutta nyt rv 26 ja ei minusta muuta näykkään kun maha :D vielä olisi tarkoitus kasvaa lisää...kohta en pysy pystyssä ellei tule hankittua jotakin tukea mahalle...

Onnea odotukseen ja toivotaan että kaikki menee hyvin teillä kaikilla:)

Vierailija
2/13 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti teille joilla kaksosraskaus oli ensimmäinen raskaus ; Olisi kiva kuulla, missä vaiheessa raskaus alkoi näkyä ulospäin??

Itselläni viikkoja 10+2, ja vielä ei olla kenellekään kerrottu. Np-ultra 13+6, ja siihen asti haluaisin olla kertomatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ole kylläkään ole tulossa ensimmäiset, vaan numerot neljä ja viisi. Raskausviikkoja on kasassa vasta 8+2 ja nyt ollaan tilanteessa, että mitkään " normaalit housut" ei mahdu. Ulkopuolinen ei ehkä kuitenkaan vielä arvaa... Onnea odotukseen!

Letti

Vierailija
4/13 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyshousuihin siirryin lopullisesti rv12, mutta kyllähän sen silti vielä pitkällä, löysällä paidalla olisi piiloon saanut.

Vierailija
5/13 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja masu alkoi oikeestaan näyttään raskausmasulta vasta 20 viikolla. Olen pitkä ja hoikka jos tuo nyt asiaan vaikutti. Olihan se vähän pömpöllä 12 viikosta lähtien mutta ei varsinaisesti näyttänyt et olisin ollu raskaana. Töissä huomattiin joskus 22 viikolla, meillä kyllä työtakit niin peittävät...

Vierailija
6/13 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se muille näy ihan hirveen aikasin... mulla eka raskaus ja rv10 siirryin lopullisesti äippähousuihin. np-ultran jälkeen kerroin töissä mutta tais olla rv18 kun työkaveri sanoi että nyt kyllä jo huomaa, vaikka siis tiesikin jo ennestään. siittähän se sitten alkoikin kasvaa ihan hirmuisella vauhdilla :)

Vierailija
7/13 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...masu pyöristymään rv 16-17. Eli tämä oli ensimmäinen raskaus ja tietysti kaksoset ;)

Vierailija
8/13 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensimmäinen raskaus menossa ja joskus viikolla 17 oli ihan pikkustakin pikkusempi pömppis, mut viikolla 20 sitte oliki jo masu :)

Pikkunen mutta huomashan sen sillon. Ainakin mulla on kasvu ollut ihan mielettömän nopeea,viikossa jääny housut pieniks yms.

*Rv32+

Vierailija
9/13 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia sitten selvisi, että kakshan meille on tulossa ja yli viikon oon pitäny äitiyshousuja, kun muut puristaa niin pahasti. Ja viikoiksi laskettiin toiselle 10+0 ja toiselle 10+6. Ja kyllä tuo maha näkyy jo.

Vierailija
10/13 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kans esikoiskaksoset ja masu tuli kunnolla näkyviin n. rv18. Kyllä huosut kiristi jo ennen sitäkin mutta noilla viikoilla se jotenkin pömpähti eteen.

J+tytöt 2v

Vierailija
11/13 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lisäys.. Mäkin olen pitkä ja hoikka, ja minäkin uskon että se vaikuttaa myöhäiseen pömpähtämiseen..

Vierailija
12/13 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset ja maha oli näkyvissä jo viikolla 10. Viikolla 12 ei voinut ollenkaan enää yrittääkään piilotella. Masu oli jo silloin mahtava. Rv 10 mulle ei enää sopinut " omat" housut ja aloin tuolloin käyttää äitiyshousuja. Maha kun kasvoi niin hurjaa vauhtia olis pakko myös kertoa tuplaraskaudesta läheisille, muuten olisi maha kertonut puolestaan.

Vierailija
13/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää kaksosista ensimmäisessä ultrassa,rv 15+4. Silloin jo ultraaja sanoi että komean kokoinen maha,montakohan siellä on?! Rv12 alkoi housut kiristää ja vaihdoin isompiin,kuitenkin vasta rv 20 kerroin töissä pomoille odottavani,työtakilla piilottelin mahaa siihen asti.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme