AKI ON IHAN PIMEE
juotuaan muutaman oluen! Kadille riitelee tuol täysiä! Näyttää et saataa käydä vaiks käsiks :S Ihan seko!!!
Kommentit (11)
Vierailija:
Haukkuu valehtelijaksi, vaikkei Kadi mitään oel valehdellut, tottahan se puhuu. AKI: sä olet mulle pelkkä nainen, et mitään muuta! Mikähän sovinistisika se oikein on! Tosi ällöttävä! PIsteet laski roimasti alaspäin tuon käytöksen ansiosta.
Ok, en itsekään tykännyt että kadi makas läpi " olette tunnin eläimiä tehtävän läpi" mutta Akilla ei ole oikeuksia huutaa Kadille sellaisesta!
Silti onneks selvissä päin on osannut feikata ihan kypsää jätkää. Kännissä oikea luonne paljastuu...
Mitä muuten tekisimmekään näinä syksyisinä iltoina?! ;-)
Akille " haukkuu Kadia ja Kadille taas Akia.
Mitä lie peliä pelaa, vai onko vaan niin tossukka ettei uskalla sanoa omaa mielipidettään.
nyt Aki puhuuu tuolla muille, et jos hän löis, ois toinen kuollut! Hullu Aki, oon luullu et se ois kunnollinen...
ap
Vaikka Kadille äsken sanottiin että juttu selvitetään huomenna. Taitaa vaan Aki itsekkin tajuta että oli se joka toimi väärin j ahaluaa siksi unoshtaa koko jutun.
Nyt se jo mustamaalaa Kadia muille. Puhuu asiat mieleisekseen!
ihan kahjolta vaikuttaa tosiaan!
Vierailija:
Nyt se jo mustamaalaa Kadia muille. Puhuu asiat mieleisekseen!
ap
Uhkailee väkivallalla.
Vasikoilta katkastaan kuulemma kaula.
Oli tosi uhkaava tilanne kun tuli Kadin naamalle huutaan. Järkky!
siis niin idiootti ku olla ja voi!! ihan ihme juttua heittää! urpo! ja se heli kans niin ärsyttävä akka!! itkupilli, menis kotiisa!!!
Haukkuu valehtelijaksi, vaikkei Kadi mitään oel valehdellut, tottahan se puhuu. AKI: sä olet mulle pelkkä nainen, et mitään muuta! Mikähän sovinistisika se oikein on! Tosi ällöttävä! PIsteet laski roimasti alaspäin tuon käytöksen ansiosta.