Ihana lastenvaateliike Espoossa
Kommentit (7)
Siis onko se Lippulaivassa se liike? Tosi kiva että tulee uusia liikkeitä!
Pääseekö tuonne helposti lastenvaunujen kanssa? Joissain Ulappatorin liikkeissä on kai hankalasti vaunujen kanssa avattavat ovet.
ja aivan ihania vaatteitahan siellä oli - merkkitietoiselle:). Toivottavasti liike saa paljon uusia asiakkaita.
Sinne tuli juuri yksi nainen lastenrattaiden kanssa ja myyjä valitteli, että ramppia ei vielä ole, mutta tulossa on. Ja kyllä tämä nainen pääsi sinne sisään ilman ramppiakin.
Minäkin kävin tänään tässä MIMONASSA ja liike oli kyllä hyvin kaunis ja palvelu erittäin ystävällistä. Kannattaa käydä katsomassa. Täytyy laittaa sana kiertämään:)
kauppakeskuksissa on kyllä lastenvaateliikkeitä, selloonkin on tullu yks lisää. ruotsalaisia vaatteita on iso valikoima. tarjousta ei kyllä tainnu olla.
ite oon aika laiska kulkemaan kaupoissa, ku siihen menee niin paljon aikaa. tyttö harrastaa niin paljon, että miakaan ei mielellään lähde kauppakierrokselle. olen puolestani kyttäillyt metoota, johon olen vallan tykästynyt. hyvä hinta/laatu. nyt löysin ekat poikien vaatteet suomestakin. odottelen vielä mitä tytöille tulee, kun oma on jo 140-senttinen.
Taisi olla nimeltään Mimona. Tätä on kaivattu; iso liike, huippu valikoimat mm. Name It ja Elle.