Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljunga Duo Classic

21.09.2007 |

Sattuisiko jollakin olemaan kyseiset vaunut käytössä?Onko hyvät?Plussat?Miinukset?

Olisi kiva kuulla kokemuksia,kun vaunujen hankinta on ajankohtaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viime vuoden mallia olevat kyseiset Emmaljunga duo edge vaunut classic-rungolla. Itse olen kovasti niistä pitänyt. Tosi mukavat työntää, rullaa oikein kevyesti. Koppa on tilava ja oikein lämmin talvella, meillä neiti nukkui siinä 9kk vanhaksi asti. Ratasosa on kanssa tilava, meillä nukutaan niissä vieläkin päikkärit, neiti nyt 1,5v ja mahtuu vielä oikein hyvin. Kuomusta tulee vetoketjun takaa kiinteä hyttysverkko ja sadesuoja kulkee kätevästi aisaan kiinnitettävässä pussukassa. Sadesuoja sopii hyvin tuohon koppaosaan, mutta ratasosaan se on mielestäni liian suuri ja olenkin ostanut ratasosaan ihan marketista kuomuratttaiden sadesuojan, on parempi.

Itse vaihtelin kun neiti oli jotain 6kk niin siitä lähtien aina koppa ja ratasosaa sen mukaan, onko neiti menossa nukkumaan vai hereillä ulkoilemaan, koska tuo koppaosan selkänoja on jotenkin niin lyhyt, ettei meillä neiti sitä vasten oikein istumassa pysynyt. On tosi helppo ja nopea vaihtaa, samoin kuomun vaihto osasta toiseen on helppoa.

Meillä nuo vaunut sattui olemaan jokin maanantai kappale ensin, kun kaikki neppareiden vastakappaleet molemmissa osissa oli jotenkin valuvirheellisiä, eikä nepparit siis pysynyt ollenkaan kiinni, no takuuseen saimme sitten uuden kopan ja ratasosan.. Takuu siis ainakin toimi... Ja nyt on kyllä ihan ehjät osat.

Kalliit olivat, mutta minusta hintansa väärtit... Nyt meillä useimmiten käytetään brion race rattaita, ovat pienemmät kooltaan, niin mukavempi liikkua ahtaissa paikoissakin, nostella autoon jne, nyt kun ei enää ole niin tuolla selkänojan täytsmakuuasennolla väliä... Että toisaalta lyhyeksi tuo vaunujen käyttöikä sinänsä jää...

Vierailija
2/3 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis 2007 malli ja värinä Sand. Ollaan oltu molemmat tosi tyytyväisiä vaunuihin. Ratasosaa ei olla vielä päästy testaamaan, mutta koppa on ollut tosi ihana. Kesällä oli tilava ( vertaan kantokassiin ) ja ilmava ja talvella sinne saa paksun pussin ja taljan lämmittämään. Me ollaan molemmat pitkiä joten vaunujen työntö korkeus on just optimaalinen. Kaverin Ceroxit on aivan liian matalat mulle työntää. Ja koppa aikana on ihanaa että vauva on sopivalla hoitokorkeudella. Mitään valittamista ei ole. Muutaman kerran kesällä kaipailin tuuletus luukkua ( joka on 2008 mallissa ), mutta hyvin pärjättiin ilman. Ja kantohihnoja kanssa kaipailen välillä kun nostetaan koppa sisälle. Ne poistettiin jonkun eu säädöksen takia kesken vuotta. uusissa on parrannellut kantohihnat. Koppa on kyllä kevyt ja helppo irrottaa. Meillä on mahtuneet myös hyvin auton takakonttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne!Lisääkin kokemuksia ja mielipiteitä olisi kiva lukea!