Töissä on viereisessä huoneessa niiiin pahalta haiseva työkaveri, että
mä en voi käsittää. Haju on oksennuksen ja hien yhdistelmä kertaa sata, haju on jo niin käsittämätön, että tekisi melkein jotenkin sanoa se hänelle. Joudun jo käytännöllisesti välttelemään tätä tyyppiä, koska tulen huonovointiseksi. Miten joku voi olla noin epäsiisti ?
Kommentit (3)
siis kyllä aika todennäköistä on, että ko. ihminen on jotenkin sairastunut jos tilanne on noin paha. Jokainen normaali, terve ihminen jolla on asiat kotona kunnossa huolehtii kyllä hygieniasta. Saattaa olla tosi masentunut ihminen kyseessä, ei esim. peseydy kotona enää lainkaan, tai pese vaatteita. Käy vaan töissä. JOs oisin sinä, sanoisin esimiehelle että olet tosi huolestunut tästä ihmisestä ja toivoisit että hänen kanssaan jutellaan ihan kahden kesken. Tietty jos itse olet tämän henkilön pomo niin otat asian sitten itse puheeksi. Vaikea kuvitella että olisit ainut joka on kiinnittänyt ongelmaan huomiota?
Mutta köyhä saa olla, mutta hygieniasta huolehtiminen ei ole rahasta kiinni. Mä en voisi olla noin pahanhajuisena liikenteessä, vaikka mikä olisi. Yök yök ja yök.
Aika usein vielä eläinrakkaita ihmisiä, koiria tai hevosia...