Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi teille tuli ero?

Vierailija
21.09.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ristiriita oli lasten kasvatus. Itse olen tiukka ja rajotan ja pidän rajat. Ja kun isi tuli kotiin ja olin juuri saanut lapsille taottua, että asia on näin, niin isi tuli ja veti maton jalkojeni alta.

Nyt hän on lähes paras ystäväni johon voin luottaa täysin. Edelleenkään ei pidä lapsille rajoja, mutta en ole sitä näkemässä. Tunnen sen kyllä aina, kun lapset tulevat kotiin vaatimaan niitä rajoja. Oikein näkee, miten he kokevat olonsa turvatuksi, kun on rajat jotka pitävät :). Mutta pakkohan se on joka kerta koittaa kun tullaan kotiin, että onhan se raja olemassa, onhan. Lasten naama oikein loistaa kamppailun jälkeen, kun tietävät, että äiti on meidän " pomo" , johon voi luottaa.

Vierailija
2/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävi väkivaltaiseksi, siinä vaiheessa oli jo ero muutenkin harkinnassa uskottomuuden takia... suhdetta olivat myös nakertaneet miehen jättämisuhkailut, ystävyyssuhteisiini puuttuminen (hän yritti määrätä ketä saan nähdä, ketä en), halveksiva ja välinpitämätön asenne minua kohtaan sekä se, että mies oli melko surkea sängyssä (sain yhden orgasmin koko liittomme aikana)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kasvattaa hurjanpaljon vanhempiaan. ja hyvä näin.

Vierailija
4/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eivätkö ihmiset puhu lastenkasvatuksesta etukäteen??

Vierailija
5/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sairaan mustasukkainen ja väkivaltainen.

Vierailija
6/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei lapsia olisi voinut tehdä vaikkei suhde maailman loppuun asti olisikaan toiminut? Aika vähän nuo lapset oikeasti vanhempien erosta kärsii, osa jopa saa huomattavasti paremman elämän kun biologiset vanhemmat eroaa ja silti vanhemmat erosta huolimatta rakastavat lapsiaan yli kaiken ja tekevät kaikkensa heidän eteen. Kyllä äiti tai isä pystyy yksinkin (ilman että yhdessä sovitaan)antamaan lapselle kaiken mitä hän tarvii.

Vierailija
7/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei löytynyt enää yhtään syytä pysyä yhdessä ja se oli elämäni paras ratkaisu. Lapsia meillä ei onneksi ole.

Vierailija
8/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli riippuvainen tietokoneesta, lähibaarista, vieraista naisista.

Lisäksi pahoinpiteli mua, uhkaili, kiristi multa rahaa ja varasti omilta lapsiltaan rahaa.

Vierailija
9/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten muuten selität tuota yö ja päivä juttua. Miten joku voi olla niin pöljä, että sellaisen kanssa hankkii lapsia?

Vierailija
10/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies valehteli (ei pettänyt mutta monista muista asioista valehteli jatkuvasti), hänellä ei ollu ollenkaan omaa elämää, minä olin ainut kenen seurassa vietti aikaa, ei ystäviä, työtä, mitään

Vierailija
11/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on opittu rankimmalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
12/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi läträämään viinan kanssa.

En kestä katsoa enää tuota jatkuvaa ryyppäämistä.

En kestä enää yhtään känniraivaria, jolloin saattaa pahimmillaan paloittaa koko kodin irtaimiston.

En jaksa enää.

Mies ei halua lopettaa ryyppäämistä, se kun on kuulemma niin ihanaa.

Alkoholi vei voiton.

Alkoholi tuli rakkaammaksi kuin oma perhe, minä ja lapsemme (monta lasta).

Jääköön sitten yksin. Olen jo monta tilaisuutta antanut, pyytänyt, vaatinut, rukoillut ja itkenyt.

Ei auta ei.. Viina se on se ihanin ja rakkain.

Ryypätköön sitten. Ryypätköön itsensä vaikka hengiltä, mutta minä ja lapset emme jää sitä enää katselemaan.

Meillä on oikeus alkoholittomaan elämään!!

Vierailija
13/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi ei lapsia olisi voinut tehdä vaikkei suhde maailman loppuun asti olisikaan toiminut? Aika vähän nuo lapset oikeasti vanhempien erosta kärsii, osa jopa saa huomattavasti paremman elämän kun biologiset vanhemmat eroaa ja silti vanhemmat erosta huolimatta rakastavat lapsiaan yli kaiken ja tekevät kaikkensa heidän eteen. Kyllä äiti tai isä pystyy yksinkin (ilman että yhdessä sovitaan)antamaan lapselle kaiken mitä hän tarvii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme