Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan opiskellut avoimessa yliopistossa kasvatustieteen kandidaatiksi saakka?

Vierailija
21.09.2007 |

minulla olsi muutama kysymys sellaiselle henkilölle ja olisin hyvin kiitollinen vastauksista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti ei voi opiskella, mutta periaatteessa voit tehdä avoimessa jo valmiiksi kaikki kandidaatin tutkintoon tarvittavat opinnot kandidaatin tutkielmaa lukuunottamatta. Eli kasvatustieteen perus- ja aineopinnot, kieliopinnot, kaksi sivuainetta (joista toinen laajuudeltaan 25 op ja toinen 60 op), hieman valinnaisia (eli ihan mitä vain noin 13-15 op) ja sitten kun päääset yliopistoon, on sinulla tosiaan käytännössä enää tuo tutkielma ja olet kandi!

Vierailija
2/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkoalan yliopistokeskuksessa järjestetään suunnitelmallisesti kandidaattivaiheen opintoja useilla koulutusaloilla avoimina yliopisto-opintoina. Näitä aloja ovat muun muassa erityispedagogiikka,kasvatustiede,aikuiskasvatustiede,kehityspsykologia

yms..Mitä tämä silloin tarkoittaa?

Kiitos vastauksista:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Jos olet opiskellut kasvatustieteen cumun hyvin (mieluiten erinomaisin!) tiedoin, voit hakea kasvatustieteellisestä tdk:sta syventävien opintojen suoritusoikeutta ns. erillisenä opiskelijana. Mikäli sinulla on myös soveltuvia sivuaineopintoja tehtynä, voit myöhemmin hakea erillishaussa myös tutkinnonsuoritusoikeutta. Avoimen yliopiston hakuväyliä on miltei kaikissa yliopistoissa myös.

Vierailija
4/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tutkintoa et sieltä avoimesta " ulos" saa, mutta käytännössä sinulla voi olla kandin opinnot tehtynä! Mutta hae sitten varsinaiseksi opiskelijaksi! Joskus on kasvatustieteen syventävät opinnotkin olleet avoimessa, ei Oulussa, mutta jossain etelässä muistaakseni.

Vierailija
5/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksestasi, olisin vieä kysellyt hieman lisää jos satut vielä linjoilla olemaan!

Olen suorittanut avoimessa yliopistossa kasvatustieteessä perus- ja aineopinnot, sekä erityispedagogiikassa ja psykologiassa perusopinnot. Tämän lisäksi olen suorittanut äidinkilen pari kurssia. Yhteensä opintopisteitä minulla on 120 koossa.

Kuinka tuon erillisen opinto-oikeuden hakeminen sitten oikein käytännössä tapahtuu? Paikka, jossa haluaisin opiskella on Chydenius-Instituutti.

Todella suuri kiitos sinulle jos vaan viitsit vielä minulle vastata!On se mukavaa huomata että on olemassa ihmisiä jotka auttavat toista pelkästä auttamisen halusta:)

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme