Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Avonin kauneuskonsultti saisi asiakkaita? (Tre)

Vierailija
21.09.2007 |

olen aloitteleva konsultti Avonilla ja tuttavapiirini ei ole kovin laaja. En pidä kotikutsuja, otan vastaan vain kuvaston kautta tehtyjä tilauksia. Onko ideoita, mistä asiakkaita kannattaisi lähteä " haalimaan" ? Tai onko täällä ketään avonin tuotteista kiinnostunutta (e-kuvastoa pystyy selaamaan avonin kotisivuilla) tampereelta? (jolloin voisi sopia treffit tuotteiden toimittamiseksi, postikuluja ei tule).

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti-lapsi kerho, tee itsestäsi mainos ja jaa postilaatikoihin,

tee nettisivut

Vierailija
2/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitella ilmoitustauluille...?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä juuri jonkun pienen ilmoituksen jota jakelisi meidän kerrostalon postiluukkuihin. Halukkaat voisivat soittaa tai tulla hakemaan minulta kuvaston ja tilaukset olisi helppo hoitaa jos asiakkaat olisivat samasta talosta.

ap

Vierailija
4/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myyjän asenne on että kehtaiskohan ja viittisköhän ja uskaltaiskohan niin ehkä et ole omalla alallasi...

Vierailija
5/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitus ei ole pyrkiä mihinkään suuriin tuottoihin. Siksi olen vähän arka vielä tämän jutun kanssa ;) Saakohan kerrostalon ilmoitustaululle laittaa pientä ilmoitusta, vai onkohan ne vaan jotain virallisia tiedotteita varten..?

ap

Vierailija
6/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saatko mainostaa. Itse olen myös jälleenmyyjä ja meillä on se sääntö että mainokset pitää hyväksyttää maahatuojalla. Varsinkaan logoa ei saa käyttää ilman lupaa.

Vierailija
7/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs itse olen myös kauneuskonsultti täällä loimaalla ja teen aika paljon töitä tässä hommassa vain kuvastoja jakelemalla. Ensin aloitin tutuista, veli ja äiti läpi. Nyt menty jo täti, äidin sisko ja veljeni kaverit läpi. Rohkeasti vaan esittelemään kuvastoja ja jakelemaan.

Olen paljon myös hevostapahtumissa, kun olen siellä aina muutenkin myymässä kaverin apuna niin otan sinne kuvastoja mukaan (sain aluepäälliköltä vanhoja kuvastoja missä lukee kanessa NÄYTELEHTI)laitan tyrkylle, ihmset kysyy jos kiinnostaa. Otan uusiakin mukaan ja annan vain jos okeasti kiinnostaa:)

Nyt olen ihmisiä kerännyt jo asiakaspiiriini jo n. 10 henkilöä. Onko sinulla joku tuttu jossain töissä mihin voisi laittaa kuvaston kiertämään? Entäs kaverit? Voisitko pyytää heitä kierrättämään myös kuvastoa? Oma flyerin olen tehnyt. yms yms..

kysy vain jos vielä jää joku asia askarruttamaan=)

Vierailija
8/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaanpas ylöspäin

Vierailija
9/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostaa itseään esim. juuri jollain ilmoitustauluille laitetuilla lappusilla?

Vai tarvitaanko niihin siis lupa? Entä saako nettiin laittaa mihinkään ilmoitusta että " tässä olisi avonin jälleenmyyjä tältä alueelta blaa blaa jne ja yhteystiedot" ?

Kovasti tällä hetkellä yritänkin saada kuvastoja kierrätettyä kaikille mahdollisille tutuille ja aloittelen siitä ainakin ensimmäisen tilauksen kanssa.

Onko sinulla winkku joka viikolle tarpeeksi tilauksia vai kuinka usein lähetät tilaukset eteenpäin?

Entä jos tilauksia ei tulekaan tarpeeksi ja ensimmäisenä tilannut jo odottelee tuotettaan ja joudun hänelle sanomaan että pitää vielä odotella mahdollisesti jopa siihen kampanjan viimeiseen tilausmahdollisuuteen että tulee tarpeeksi (se yli 80e) tilauksia? Eli onko sinulle käynyt niin että olet joutunut odotuttamaan asiakasta sen takia, että et ole saanut sen 80e arvosta tilauksia kokoon? (tai jopa joutunut perumaan koko tilauksen?)

ap

Vierailija
10/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ensin tuohon tilaushommaan. Mulla on tilauspäivät mitkä laitan joka kuvaston taakse (kerran kampanjan aikana). Kerään tilauksia sihenasti ja sit lähetän. (näen omilta sivuilta sen viim tilauspäivän).

laitan yleensä päivän ennen tilauspäivää sen mihin mennessö täytyy tilata. Jos jää alle 80e niin tilaan itse vielä jotain päälle. Oheistuotteisiin ja myynninedistämistuotteisii menee kyllä rahaa alussa, mutta uskon että se loppuu kunhan alkaa tulla enemmän asiakkaita ja tilauksia.

Kysyin siltä aluemyyntipäälliköltä tuota ja saa laittaa kotisivuille maininnan muta ei saa myydä siellä mitään eikä käyttää avonin logoa ja kuvia. Voi myös tehdä noilla säännölä ilmoituksia ja flyereita. vastailen kohta lisää, kun luen sun kysymykses uudestaan:)

Vierailija
11/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausta ei tarvitse perua välttämättä eikä ikein voikaan jos on luvannut vaikka ei tulisikaam sitä80e täyteen. tAi sitten vain tilata itse sen 20e ilmaiseksi.

Vierailija
12/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan ostaa jotain, saan sen myös kaupasta ja vihaan kaikki puolituttuja, jotka myy jotain.

Vierailija
13/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan jättää kaikki kerhot, mammapiirit, muskarit yms. rauhaan. En mene niihin ostamaan mitään.

Vierailija
14/14 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tainneet edes tutustua tuotteisiin?

Hinnat jopa edullisempia kuin kaupoissa ja tuotteet saa ilman postikuluja.

Taitaa teidän asenne sucks?