Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maitoa tulee vain toisesta rinnasta.

21.09.2007 |

Onko muille käynyt niin että toinen rinta on ikään kuin kuivunut kasaan. Minulle kävi näin kakkosen kohdalla kun olin imettänyt häntä n 8kk. Loppu imetys sujui siis pelkästään toisesta rinnasta. Imetys rinta olikin 2x isompi kuin toinen rinta.

Nyt kolmannen lapsen kohdalla toinen rintani kuivui taas kasaan mutta jo kuukauden imetyksen jälkeen. Vauva kasvaa hyvin ja olen täys imettänyt häntä nyt 6kk. Mutta eniten asiassa harmittaa rintojen koko ero.

Laitoin viestin vauva puolellekin mutta kai kokeneemmat imettäjät ovat jo täällä. : )

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän niissä rinnoissa on eroja ja minullakin toinen oli tuottoisampi, mutta molemmista imettiin kuitenkin loppuun asti. Täysimetin kuopustani 1v10kk (esikoista osaimetyksellä 10vko) ja kokoeroa ehti kertyä. Nyt imetyksen päättymisestä on reilu vuosi ja rinnat on ollut jo hyvän aikaa saman kokoiset, mutta kyllähän se imetysaikana häiritsi kun ne oli eriparia.

Kaverillani rinnat oli merkittävästi eri kokoiset - mutta ovat tosiaan imetyksen päätyttyä " kutistuneet" taas saman kokoisiksi.

Kannattaa ehkä kuitenkin herututtaa sitä toista rintaa, jos se vaikka herää vielä maitoa tuottamaan. Vaikka antaa sitten imetyksen päätteeksi " huvitutiksi" ? en tiedä haluatko kokeilla sellaista?

Jännää, että minulla vieläkin tämä toimivampi rinta tarjoaa maitoa ja tuntuu, että sinne joskus " nousee" varastot täyteen.

Vierailija
2/2 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävi noin toisen ja kolmannen kohdalla, vaikka ei ihan noin varhain. Mutta pääsääntöisesti siis nuo 2 viimeisintä olen yhdellä rinnalla imettänyt.

Käytä toisessa rinnassa irtosilikonia liiveissä jos kokoero on niin suuri että paidanpäältäkin sen huomaa? Kyllä ne koot sitte tasaantuu kun imetys loppuu toisestakin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla