Lue keskustelun säännöt.
Maitoa tulee vain toisesta rinnasta.
21.09.2007 |
Onko muille käynyt niin että toinen rinta on ikään kuin kuivunut kasaan. Minulle kävi näin kakkosen kohdalla kun olin imettänyt häntä n 8kk. Loppu imetys sujui siis pelkästään toisesta rinnasta. Imetys rinta olikin 2x isompi kuin toinen rinta.
Nyt kolmannen lapsen kohdalla toinen rintani kuivui taas kasaan mutta jo kuukauden imetyksen jälkeen. Vauva kasvaa hyvin ja olen täys imettänyt häntä nyt 6kk. Mutta eniten asiassa harmittaa rintojen koko ero.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on kahden ekan lapsen kanssa ollut vähän vastaavaa. Ekan kanssa maitoa tuli kyllä kummastakin, mutta toisesta vain vähän. Tokan kanssa loppuaikoina ei tainnut maitoa tulla kuin toisesta rinnasta. Yhdenkin rinnan maito riitti hyvin, mutta se rintojen kokoero harmitti...
Nyt kolmannen kanssa olen tarkoituksella imettänyt enemmän " huonommasta" rinnasta, ja ainakin toistaiseksi maitoa tuntuu tulevan melkein saman verran eikä kokoerokaan ole niin huomattava. Saa nähdä sitten miten jatkossa. Nyt 5,5kk ja täysimetyksellä.
Ja minulla tuo " huonompi" rinta johtuu varmaan alkuaikojen imemisongelmista. Jotenkin tuosta rinnasta on vastasyntyneen hankalampi saada kunnon otetta kuin toisesta ja ilmeisesti rinnan saama stimulaatio jäi vähäisemmäksi.