Kyllä olis inhottavaa olla alle 160-senttinen!
Kommentit (3)
Meitsi on alle tuon eikä se haittaa elämää juuri koskaan. Ainoa oikea ongelma on se, että housujen lahkeet joutuu yleensä lyhentämään. Jos onnistuu löytämään lyhyt-mallisia housuja esim. Seppälästä ei tartte edes sitä vaivaa nähdä. Ja vaateasioissa ei ole nykyään ongelmia, koska vaatteet on yleisesti ottaen niin pieniä. Usein olen miettinyt että miten ihmeessä isokokoiset löytää vaatteita kun mullakin on usein vaikeuksia löytää tarpeeksi ISOJA =). En pidä yhtään tiukoista vaatteista ja painoindeksi on 24.
Mulla painoindeksi myös 24 ja just noita alaosia on vaikeampi löytää. Ja tämä nyt on murheista pienin, ihan tyytyväinen olen, mutta jos tästä täytyy jotain negatiivista löytää, niin sitten ne ovat nuo em. asiat.
Sen kanssa on vain elettävä, eipä sille mitään voi. Onneksi on terve! Se on kurjaa siinä mielessä, että koskaan et löydä sopivia vaatteita, et yllä minnekään kun kaikki on korkealla, sinua luullaan nuoreksi tai lapseksi ja töissä on vakuuttavuuden kanssa ongelmia. Mutta toisaalta, kaikessa on puolensa. Joskus on kiva näyttää nuorelta, käyttää muodikkaita vaatteita ja nuorempana pääsi lastenlipulla ;D