olen 150/54 paljonko pitäisi vielä saada pois?
BMI ok, mutta tunnen itseni vielä pyöreäksi, kun olen näin pieni ;D
Kommentit (16)
No kyl mä joskus nuorempana vielä painoinkin sen 44, mutta ei tunnu oikein enää aikuisen naisen painolta ;)
Juu, näin ajattelen itsekin. Liikuntaa harrastan pari tai kolme kertaa viikossa. Lisäksi nyt olen alkanut käymään työssä, joka on myös fyysisesti raskasta. Kotona ollessa tulee syötyä enemmän.
Enkä voisi kuvitella itseäsi sinun painoosi. Edes loppuraskaudessa en painanut noin paljon! Painavimmillani normaalisti olen ollut 45. Se voi olla joko tosi epämukava paino (vaihto-oppilasvuosi...), tai sitten hyvä olotila, jos on saavutettu kuntosalilla. ;)
Liikuntaa olen aina harrastanut paljon jo ihan lapsesta saakka ja lihakset hyvässä kunnossa. Sektion tehnyt lääkäri sanoi, ettei saanut vatsalihaksia irtoamaan käsin koska olivat niin vahvat vaan tarvitsi instrumentteja tähän käyttää. Luulen itse, että ongelma lähinnä syöntipuolessa. Kotona lasten kanssa ollessa tulee syötyä liikaa, kun lapset syövät niin usein.
Itsekin olen painanut 46, mutta siitä on aikaa jo kahdeksan vuotta. Silloin hävisivät rinnat täysin, muuten ok.
myös 150 cm, mutta painan aika paljon vähemmän kuin sinä. Painan 40 kg. Olen kyllä muutenkin hyvin siro.
Itse painan 55kg ja pituutta on 166cm. Pari kiloa vois vielä pudottaa.
Itsekin 150cm ja painan 48 kiloa enkä kyllä näytä tippaakaan pulskalta.
Ihannepainoni on 46 kiloa, joten vielä pari kiloa pitäisi pudottaa ja harrastaa liikuntaa enemmän.
Olet kuitenkin aivan normaalipainoinen painoindeksinkin mukaan ja varmasti ihan hyvännäköinen noilla mitoilla. En ymmärrä miksi sairaalloista laihuutta pitäisi ihannoida. Onhan kuitenkin kivempi nähdä ja olla terve ihminen kuin miettiä painoaan koko ajan. Jos yhtään tunnet olosi kotoisaksi noissa mitoissa, älä turhaan mieti muiden mielipiteitä!!!
laihduta heti nyt oikopäätä 100 geetä,
hymyilemällä,
leveästi.
huolelle,
jota
sinulla
ei
ole.
itse 152cm ja kun olen painanut 43-44 kiloa olen näyttänyt (ihan muiden kertomana kiitoksia) luurangolta jolla roikkuu nahka päällä... ja kaikki housut roikkuu päällä 32 kokoiset liian isot ja tuumakokoisia edes voinut pitää, paidat hirveän näköisiä päällä myös.
ja mulle on varmaan ollu sopiva se 50-52 olen tosi pieni luinen joten näytän silloin myös tosi pieneltä ja käytän 26-27 tuumaisia housuja joten ihan ok.
Eli luulisin ruumiinrakenteen ratkaisevan kovin paljon ja mun mielestä näin itselle ainakin " vanhemmiten" on tärkeää se et näytän ihan terveeltä ja normaalipainoiselta kuin elävältä kuolleelta luut paistaen
Itsestäni tuntuu siltä, että sellainen 48kg olisi sopiva paino. Nyt täytyisi siis vielä saada pudotettua n. 6kg, eiköhän se onnistu. Ensimmäisen raskauden jälkeen painoin sen n 50kg, enkä näyttänyt pulskalta, sopusuhtaiselta mutta nyt haluaisin vähän enemmän painoa vielä pois. Kyllä meitä lyhyitäkin täältä löytyy, osa meistä vielä muutenkin erittäin siroja. Itse en ole ihan sellainen siro muutenkaan, koska lisäksi olen paljon urheillut vrt. hartiat leveämmät kuin lantio, leveä selkä koska olen harrastanut kilpaurheilua ja treenannut paljon. Joskus olen ajatellut, että onneksi olen näin lyhyt, sillä pitempänä näyttäisin jopa miesmäiseltä. Nämä ominaisuudethan eivät valitettavasti muutu, vaikka laihtuisinkin. Mutta jokainen meistä on omanlaisensa ja kiva, että erinäköisiä ja kokoisia ihmisiä on, eiköstä vaan? Ap
ja teini-iästä lähtien painoni on ollut 44-48 välillä. Nyt olen 30-vuotias ja mielestäni n. 46kg on se sopivin itselleni.
Vierailija:
T. se 150 cm/ 40 kg
ps. itse olin raskaana painavimmillaan vajaa 54 kgn.