Haluaisin pettää kostoksi miehelleni. Onko ihan hullu idea? Saanko siitä loppujen lopuksi paremman mielen? Kokemuksia?
Kommentit (11)
Kyllä. Se on paras tapa päästä tuosta eteenpäin. Itse asiassa ainoa tapa jolla pääsette " samalle tasolle" jatkoa ajatellen kun alatte pohtimaan sitä voiko juttua enää jatkaa. Vain pettämällä kostoksi saat miehesi ymmärtämään miltä tuntuu kun tulee petetyksi. Pidä huoli että miehesi saa tietää asiasta ja se tapahtuma on kaiken kaikkiaan hänelle vähintään yhtä nöyryyttävä kuin mitä itse olet saanut kokea.
Jos et sitä tee, tulee asia aina olemaan teidän välillänne sillä tavalla että toista on petetty ja toinen on vain saanut vierasta. Suhteenne ei tule ikinä enää normaaliksi sillä tavalla vaikka miten yrittäisit uskotella itsellesi antavasi miehelle anteeksi ja unohtavasi.
vähäksi aikaa olo tatusti paranee. Mut en lähtisi kertomaan miehelle tästä. Pidät sen omana pikku kivana.
estää minua, kun on itsekin sitä tehnyt. Hänellä oli erittäin vakava suhde muutaman kuukauden ajan ja haki eroakin jo. Tuli kuitenkin nopeasti katumapäälle. Mitä siitäkin sitten ajattelisi?
Ja aluksi ajattelinkin, että okei, pystyn antamaan anteeksi ja ehkä jotenkin unohtamaankin asioita.
Nyt kuitenkin olen tyhmä kysellyt heidän seksiasioistaan tarkkoja kysymyksiä ja vastaukset tietenkin loukkaa. Ehkä itse pettäminenkään ei niin, koska meidän seksielämä oli todella vähäistä ja suhde huono. Lähinnä olen mustasukkainen, mitä mies on toisen naisen kanssa(nuoremman tietty) tehnyt. Toinen nainen oli paljon lihavampi, mutta erittäin kokenut seksin saralla, joten tekivät kaikenlaista. Mikse mies ikinä ehdottanut minulle mitään? Aina oli sitä samaa rataa kaikki minun kanssa.
Toiselle nuolee orgasmeja, mutta ei ole kyllä minulle sitä ikinä yrittänytkään. Kai sitten oppi vasta tämän naisen kanssa?
Onko nyt oikeesti joku kokenut mitään vastaavaa? Miten tästäkin selviää? Enkä kyllä oikeesti tiedä edes, mistä sen pettämiskumppanin löytäisi, kun en missää käy edes. Mies on nyt tyytyväinen, kun teen hänelle itse oma-aloitteisesti kaikenlaista ja hän kyllä minullekin, mutta tuo seksi toisen kanssa kalvaa ja pahasti.
joka seilaa kahden naisen välillä on todella säälittävä eikä oikeasti tarvitse vaimoa vaan ÄIDIN. Laita se äitinsä helmoihin takaisin kasvamaan. Tunnen tuollaisia aivan liian monta eikä ne ole miehiä ainakaan minun silmissä.
M40+
Vierailija:
Hänellä oli erittäin vakava suhde muutaman kuukauden ajan ja haki eroakin jo. Tuli kuitenkin nopeasti katumapäälle. Mitä siitäkin sitten ajattelisi?
.
siinä itsessään ei ole miestä edes sen vertaa.
Eiköhän netin kautta löydy seksiseuraa, tai sitten isket baarista, se ehkä itse asiassa parempi tapa. Vähän viiniä tai siideriä pohjalle, kivat vetimet päälle ja jonkun luotettavan tyttökaverin kanssa raflaan, niin eiköhän sitten ole helpompaa " ryhtyä tuumasta toimeen" .
Tosi kurja toi teidän tilanne kyllä. Ihan hyytävältä tuntuu itsestä, kun ajattelee miltä itsestä tuntuisi, jos oma mies toimisi noin, että kokeilisi vaikka mitä toisen naisen kanssa, mutta ei olisi kanttia esittää toiveita ja tehdä villejä temppuja oman naisen kanssa. Tyrmistyttävää. Onneksi meillä ei niin ole, mutta pystyn kyllä kuvittelemman kuinka hirveältä sellainen tuntuisi, jos niin olisi. Tosin meillä minä ehdotan kaikkia uusia juttuja enemmän kuin mies, mutta siltikin.
Rakastatko miestäsi? Haluatko edes jatkaa hänen kanssaan enää? Ajattelin vain, kun sanoit että suhde on muutenkin ollut jotenkin huonossa jamassa, tmv.
Jos et halua enää jatkaa, niin sitten en miettisi tuota kostoa, vaan pistäisin vain poikki suhteen. Silloin olisi mahdollisuus tutustua sellaiseen mieheen, jonka kanssa suhde olisi hyvä ja ihana. Eikä olisi noita pettämisen painolasteja kannettavana myöskään.
Todella kurja tilanne sinulla. :/ Jaksamista!
Jos haluat jatkaa niin ei tasan tarkkaan kannata yrittää tasoittaa puntteja. Jatkamisen edellytys on toisen hyväksyminen - virheineen, ei kosto tai pahan mielen " tasoittaminen" .
Kostamista parempi ratkaisu on puhua asiasta ja katsoa onko teillä molemmilla halu jatkaa. Kosto vain pahentaa asiaa, ja vaikka miehesi sitten ehkä hyväksyisi kostosi siksi että hänellä on huono omatunto myös koston paha mieli tulee välillenne ja vain vaikeuttaa tilannetta.
m37
Jos tuossa tilanteessa " tasoittaa puntit" (tai on halua sellaiseen) niin eiköhän se suhde ollut sitten siinä... turha edes yrittää jatkaa...
m31
Petin vaimoani 1 kk suhteen ajan useasti ja jäin kiinni. Vaimo ilmoitti kostavansa ja läpi kävi vastaavan suhteen. " Auttajana" oli mies jota oli petetty. Sain tietää miltä tuntuu petetyksi tuleminen enkä voinut muuta kuin alistua - itsepä aloitin! Eipä se vaimo siitä mhinkään kulunut, mutta saimpahan minäkin tietää mitä on mustasukkaisuus ja petetyksi tuleminen. Nyt tästä on jo 2 vuotta vuosi aikaa ja molemmin puolin on annettu anteeksi. En suosittele kenellekään, mutta emme varmaan olisi naimisissa, jollei vaimo olisi antanut minun maistaa omaa lääkettäni.
Nykyään silloin tällöin fantasioidaan parin vahdosta ja ryhmäseksistä. Kyseessä on fantasia, mikä on tullu esille vasta pettämisten jälkeen. Kumpikaan ei varmaan ikimaailmassa haluaisi fantasiaa toteuttaa, mutta molempia nykyää jopa kiihoitaa ajatus puolisosta toisen kanssa. Koko fantasia juju on tietää toisen tekemisestä. Salapettämiseen kumpikaan tuskin enää koskaa edes harkitsisi ryhtyänsä.
..kuvaamasi tapahtuma käynyt myös minulle. Meillä pettämisen aloitaja oli avovamoni. Annnoin samalla mitalla takaisin. Eipä ole kumpikaan ylpeitä jälkikäteen. Yhdessä ollaan slti.
kostoksi pettäminen on ihan turhaa.. älä alennu miehesi tasolle