Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä tradenomiopiskelija sai hyvät naurut tulevan KTM:n tekosista!

Vierailija
20.09.2007 |

Tänään meille jaettiin lomake, jossa luki, että gradua tekevä Hankenin opiskelija tarvitsisi meidän apuamme tutkimuksessaan. Se lomake oli aivan kauhea, Hankenin arvo silmissäni romahti täysin. KTM-opiskelija ja laittaa lukuisia huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä niihin kysymyksiinsä. Huh huh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä fiba siellä päässä on ollut, mutta mä olin oikeasti kauhuissani siitä kaavakkeesta. Olin ajatellut hankkiutuvani MBA-ohjelmaan Hankeniin, mutta se suunnitelma meni viemäristä alas tämän episodin tähden.

ap

Vierailija
2/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja napata kaavake mukaan ja skannata se teille, oi te uskottomat. Shokki se oli minullekin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän oman arvoni paljon paremmin kuin kukaan teistä. Tie on auki ulkomaisiin sekä kotimaisiin yliopistoihin suoraan maisteriohjelmaan täältä valmistuttuani ja tänään näin oikeasti kyselylomakkeen, jonka Hankenin opiskelija oli tehnyt.

ap

Vierailija
5/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostilla.

Ihan olis vaan tarvinnut hänelle selittää yhden kaupungin (jota hän siis nimitti viestissään vieläpä kunnaksi vrt. että sanottaisin Helsingin kunnan strategia) viestintästrategian knoppeja sillä tavalla, että siihen olisi minulta kulunut kaksi tuntia.

Viesti sisälsi kaksi lausetta ja alkoi sanoilla: " minun tulisi saada tietää mikä..."

Ja päättyi: Pyydän mahdollisimman pikaista vastausta.

En tiedä mitä teille siellä opetetaan, muttei ainakaan viestintää eikä käytöstapoja :) Eikä sitä, että töissä tehdään töitä ihan oikeasti, eikä vastailla joka toinen päivä ihme kyselyihin.

T: Markkinointipäällikkö

Vierailija
6/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ns. private labelit vaatemuodissa. En ymmärrä, miten pissikseltä kuulostava kirjoitustyyli voisi liittyä siihen? Noh, mainitsin asiasta palautteena lomakkeet keränneelle henkilölle.

ap

Vierailija
7/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomeja valmistuu työttömäksi todella paljon. Lähde saman tien opiskelemaan korkeammalle koulutustasolle ja jätä tuo turha tradenomilinja, jos kerran pääsisit vaivatta kauppakorkeaan tmv.

Vierailija
8/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä opiskelen jo tässä samalla Valtiotieteellisessä. Ei tässä ole enää paljon tätä koulua jäljellä. Kaikki saatetaan loppuun mikä on aloitettu, sitä paitsi olen saanut solmittua mahtavan kontaktiverkoston täällä.

ap

Vierailija
9/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi