Tällainen juttukin tuossa Kate McCannissa hämää
Sanoi jossain, että kunpa olisimme olleet paikalla hänen kanssaan, kun Madeleine katosi. En tiedä onko kyseessä käännöskukkanen vai mikä, mutta omaan korvaan ainakin särähti: ai silittämässä päätä ja sanomassa hei hei? Vähän suurempaa katumusta sais olla siitä, että jättivät yksin. Muutenhan koko juttua ei olisi tapahtunutkaan. Paitsi jos vanhemmat syyllisiä...
Kommentit (20)
Täälläkin alkaa jo ärsyttämään tämä vanhempien tekemisten ja tekemättä jättämisien spekulointi ärsyttämään.
Kuvitteletko, ap, että tämä äiti ei ole surrut sydämessään tätä asiaa, vai haluatko vaan retostella suremisen tyylillä?
Kuvaavaa on, että kun joku tarjoilija kertoo isän itkeneen ja huutaneen, niin heti kysellään että jaahas, äitiä ei ole nähty hysteerisenä julkisesti, ja tämähän tarkoittaa heti sitä, että asiassa on jotain mätää.
Pitäiskö tulla julkisuuteen viiltelemään käsivarsiaan ja sirottelemaan tuhkaa hiuksiin, jotta palsta-haaskat saisivat mässytellä sen kanssa?? Arvioida suoritusta?
Olen ihan varma, että jos Kate McCann näin tekisi, niin löytyisi taas siitäkin suremisesta arvostelemista.
En siis huomannut alussa olevaa tekstiä " huomisessa lehdessä varmaan lukee" :D
Mä jo mietin, että mitähän sen nenälle on tapahtunut, hakkaakohan sen mies sitä jne. :)
mutta silti uskon hänen myös surevan.. Hänellä ei varmasti ollut tarkoitus lastaan tappaa. Hermot meni kun tyttö aina itki, eikä nukkunut kunnolla. Keksi sitten omasta mielestään hyvän keinon saada lapsi nukkumaan paremmin.
Portugalin poliisi tökkii ihan kaikkea sillä tikullaan ja yrittää saada sen näyttämään epäilyttävältä. Mikä tahansa kelpaa. Meistä kaikista saataisiin vähintään sarjamurhaajia, jos Portugalin poliisi olisi syynäämässä.
kaikki ulkopuolisten lähteiden ja juorulehtien vääntelemää
kuvastaa hyvin, että ihmiset on valmiina nielemään minkä tahansa sonnan, jos Portugalin " poliisi" niin esittää.
Uskoisitteko, jo esittäjänä olisikin Venäjän miliisi. Ihan samaa kamaa ovat.
Ei kannattaisi niin sokeana luottaa poliisiin, kun tässä maailmassa on sekä poliiseja että " poliiseja" .
Oisit nyt laittanut edes jotain, että tukka oli ylhäällä ponnarilla tai oli leikannut otsatukan tai vastaavaa.
Sinä se vain syötät valhetta valheen perään.
Juurihan poliisitiedottaja Sousa erosi siksi, että poliisista vuodettiin koko ajan lehdille yhtä sun toista, vaikka se Portugalin median mukaan on kiellettyä. Halusi varmaan karistaa itsensä siitä joukosta. Huomaa kyllä miten mätä Madeleinen juttua tutkiva poliisi on, ei noudata edes omia lakejaan. Eikös poliisin pitäisi olla lainvartija eikä lainrikkoja?
Kuinka monta sellaista viestiä olet jo tänään ehtinyt kirjoittaa, jossa väitetään Madeleinen vanhempien surmanneen lapsensa. 100 vai 200?
Maksaako sinulle joku siitä?
Psykologit ovat analysoineet ja katsoneet kaikki videot ja kuvat äidistä- useimmiten ei ilmekään ole värähtänyt eikä varsinkaan itkua ole herunut. Psykologit ihmettelevät tätä kylmyyttä, vaikka kuinka olisikin lääkäri ja tottunut kuolemaan.
Sehän meni jo läpikin yhteen keskustelijaan.
Mitähän muuta epäilyttävää voisi Kate McCannista kirjoittaa: Keittiöstä löytyi veitsiä ja kaulin (aikomus tappaa!), lapset oli päiväkodissa (äidillä aikaa kieroilla murhaa), kotitalon pihalla on uima-allas (selvä peli, ovat yrittäneet tappaa jo aiemminkin), portaissa ei ollut turvaporttia, (halusivat, että Madeleine kuolee tapaturmaisesti).
Minkä tahansa saa kuulostamaan OIKEIN epäilyttävältä, jos vain heittää spekulaation siihen perään.
Portugalin poliisi muistuttaa yhä enemmän ryssälän vastavaa. Siellä tällainen on ihan arkipäivää. Ja ihmekös tuo, onhan Portugalin nykyjohto ja Venäjän nykyjohto kuin paita ja peppu.
Meinaatko sitä saksalaista hemmoa, joka oli kirjoittanut sen pervon lastenkirjan.
Tarkoitat vissiin pervolla minua. Tämä on eka viesti jonka tähän ketjuun kirjoitan. Kiva huomata, että on muitakin jotka suostuvat vähän miettimään asioita päät-tö-män hosottamisen sijaan! En jaksa enää jankata kanssasi :D. Jään odottamaan miten jutussa käy. Mielestäni on 50-50 mahdollisuudet molempiin suuntiin.
muuta kuin suorastaan ahminut sisuksiisi purematta kaiken mitä Portugalin poliisi syöttää ja oikein mässäilllyt sillä.
Ihan kiva, jos jäisitkin seuraamaan juttua, mutta kun odotettavissa on taas vähintään 200 Madeleinen vanhemmat on murhanneet lapsensa-viestiä. Unohdit vastata, että maksaako joku sulle tästä jotain.
Tota, siis miksi mä olen pervo? Mulla ei ole mitään tietoa, eikä oikeen edes mielipidettä syyllisestä. En vaan ymmärrä (edelleenkään) mitä Venäjällä on tämän asian kanssa tekemistä. Ja onkohan sinulta jäänyt koulut vähän kesken kun useammassa keskustelussa puhut ryssä-portugalilaisista. Käsittääkseni portugalilaisia ei kutsuta ryssiksi.
Miten nämä ihmettelyt venäläisten ja portugalilaisten suhteesta tekevät minusta pervon = perverssin = luonnonvastaisen, luonnottoman, kieroutuneen (etenkin seksuaalisuuden alalla)??
ei mitään oikeasti merkittävää ole edelleenkään antaa näytille.
Äidin salainen päiväkirja: " Maddie itki 18 tuntia vuorokaudessa."
No tottahan jokaisen päiväkirjat ovat salaisia! Minun ainakin. Ja kylläpä vain sielläkin lukee omista tenavistani " X oli tänään ärsyttävä, vinkui ja ulisi koko ajan ja joka asiasta. Olin raivon partaalla." tmv.
Jos Maddie itki 18 tuntia vuorokaudessa niin ei se tee äidistä tappajaa vaikka häntä kuinka olisi ärsyttänyt ja väsyttänyt. Toisekseen noista ajoistahan on jo " iäisyys" kun ovat tapahtuneet vauva-aikana. Kaipa äiti olisi jo hermostuneena listinyt lapsensa silloin.
Huomisen lehti varmaan kirjoittaa " Portugalin poliisilähteiden mukaan Kate McCannin nenän asento on muuttunut. Kate McCannin nenä oli aiemmissa valokuvissa nenänpää oli kääntynyt hieman vasemmalle ja nyt se osoittaa oikealle. Poliisit haluavat selvittää mistä äkkinäinen asennonmuutos johtuu. Olisiko sillä yhteyttä Madeleinen katoamiseen?"