Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt se alkoi! =( Virtsankarkailu

20.09.2007 |

Toista odottelen 19. viikolla ja äsken aivastaessa lirahti. Tylsää. Vielä on puoli raskautta edessä. Pöh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan kolmatta ja pissan lirahtelu aivastaessa/yskäistäessä/oksentaessa alkoi joskus rv11+! Siis aivan järkyttävää. Kaupungillakin saa pelätä että koska tulee aivastus.. ehtiikö/kehtaako laittaa jalat ristiin ;)

Mikaela ja helmi rv17+6

Vierailija
2/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pyrin aina kun vaan muistaa ja kolmas raskaus (tai kolme ja puol) menossa eikä vielä karkailua..

Tosi tylsää kyllä jos treenaamisesta huolimatta lirahtelee!! Onneks Tenatkin on nykyään niin ohkasia ja huomaamattomia!!

masu 29+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro,

Joo, sama vaiva täällä. Itse oon pitänyt pikkuhousunsuojia koko ajan, koska muuten pissit menee pahimmassa tapauksessa reisiä pitkin. Onneks lirahdukset on aika pieniä, varsinkin kun muistaa käydä tarpeeksi taajaan vessassa.

Kuitenkin nuo pikkuhousunsuojat hiostavat minua pahasti ja alapäätä kirveltää, vaikka koitan vaihtaa usein ja huolehdin pesuista. Onko noi Tenat parepia??

T: RRossu

Vierailija
4/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lantiopohjan lihaksia, kiitti vinkistä. Mulla kans tää sama ongelma, jonka kanssa vielä olen pikkuhousun suojilla selvinnyt. Etenkin iltaisin on sitten sellaista kiusallista vaivaa, että tuntuu, että rakko ei kerralla tyhjene - ja eihän se ole tyhjentynytkään, kun hetken kuluttua tulee vähän lisää. Häiritsee etenkin jos haluais harrastaa seksiä ja koko ajan sellanen olo, että jos kohta lirahtaa...

Vierailija
5/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhousunsuojista tulee muuten vielä hajukin läpi. Ostin itse kokeeksi tena mini magic-suojia ja olen kyllä tyytyväinen. Ei haise mut hiostaa kyllä ihan samalla tavalla kuin muutkin suojat. Se sit lisää tuota kivaa hiivatulehdusta.. Se minimagic on yhtä pieni kuin pikkuhousunsuoja, ehkä vähän paksumpi.

Mun venttiilit tahtoo valskata jos rakko on täys ja tulee aivastus, eikä muuten voi kävelläkään yhtä aikaa ;)

JOku ihana kätilö sanoi, että sillä jolla aivastaessa vähän valskaa, on yleensä helppo synnytys-- on paikat sen verran jo löysät - hih-

Olen minäkin sitä jumppaa yrittänyt mutta vaivaa ei ole muulloin kuin raskausaikana.

T.Neppis ja Willahousu 30+3