jaa-a jos hoitajat menee lakkoon niin menkoon. ei taalla muutkaan saa tollasia korotuksia mita noille urputtajille pitais maksaa.
monet tekee paljo raskaampaa työtä ja paljo pienemmällä palkalla. HÄVETKÄÄ . toivon itse että tolla rahalla työllistetään lisää hoitajia ettei noi valittajat näänny työnsä ääreen. oikein sivullista alkaa vituttamaan noitten möykkäröinti.
Kommentit (17)
Mikä oikeus niillä nyt on mitään pyytää, kun eivät ole ennekään mitään saaneet.
minun mielestäni, mutta noista auki olevista paikoista, kuinka moni niistä on virkoja?
Jos nuoret sairaanhoitajat saisivat virkoja heti, eikä tarvitsisi vuosia olla epämääräisissä pätkätöissä ja sijaisuuksissa, ehkä niitä hakijoita löytyisi. Minusta tämä on monelle nuorelle kunnallisella puolella vakavampi ongelma kuin palkka.
Pk-seudulla tilanne on nyt tämä, en tiedä musta Suomesta.
Vierailija:
minun mielestäni, mutta noista auki olevista paikoista, kuinka moni niistä on virkoja?Jos nuoret sairaanhoitajat saisivat virkoja heti, eikä tarvitsisi vuosia olla epämääräisissä pätkätöissä ja sijaisuuksissa, ehkä niitä hakijoita löytyisi. Minusta tämä on monelle nuorelle kunnallisella puolella vakavampi ongelma kuin palkka.
eikä mun duunissa ole kenenkään hengestä vastuussa, ei joudu siivoamaan eritteitä, eikä kuuntelemaan suruja.
Lisää rahaa ihmisille, jotka tekee ihan oikeaa työtä, eikä mitään ylipalkattua seksyä mediapelleilyä.
Ole hyvä ja sano YKSIN työ, jonka pitäisi saada palkankorotus.
Etkö sinä s**tana tajua, ettei hoitajia ole, eikä tule ellei palkkaa nosteta työn vaativuuden tasolle!
Sinä olet varmaankin köyhä kotiäiti, siwan kassa tms joka ei jaksa maitopurkkia nostaa ellei makseta 15e tunti.
Et varmaan ole koskaan joutunut hengenvaaraan, tai ainakaan lapsesi ei ole joutunut, koska et tiedä mikä AMMATTITAITO hoitajilla on.
Ai että pistää vihaksi tuollainen sinunlainen idiootti!
Toivottavasti hoitajat menee lakkoon, ja eikä mitään lakkovahvuuksia työssä tällä kertaa... Ja ne päiväkodeissakin olevat lähihoitajat lakkoon, joten ei voitaisi ottaa lapsia lakon aikana hoitoon ja omaiset joutuisivat käymään vanhainkodeissa syöttämässä ja kuivittamassa vanhempansa. Jos sairastuisit, niin lääkärit vain yrittäisivät hoitaa sairaalassakin sen mitä ehtisivät. HUI! mikä visio.
makaisimme tällähetkellä Hietaniemessä vierekkäin. Yhteinen hautakivi.
Miten ajattelit oman ja perheesi terveydenhuollon järjestyvän tulevaisuudessa?
Nyt jo on hoitajapula ja vielä kun kolmasosa poistuu niin huhhuh!
Siksi, että ne suostuis hoitamaan tollasia kuin sä. Sanosin, että palkat pitäis kuusinkertaistaa, että ite lähtisin siihen...
Vierailija:
Siksi, että ne suostuis hoitamaan tollasia kuin sä. Sanosin, että palkat pitäis kuusinkertaistaa, että ite lähtisin siihen...
Väsyneen köyhän ja ylityöllistetyn hoitsun kanssa synnyttäminen ei välttämättä ole turvallista. Hoitotyökin siitä kärsii...
Vierailija:
Toivottavasti hoitajat menee lakkoon, ja eikä mitään lakkovahvuuksia työssä tällä kertaa... Ja ne päiväkodeissakin olevat lähihoitajat lakkoon, joten ei voitaisi ottaa lapsia lakon aikana hoitoon ja omaiset joutuisivat käymään vanhainkodeissa syöttämässä ja kuivittamassa vanhempansa. Jos sairastuisit, niin lääkärit vain yrittäisivät hoitaa sairaalassakin sen mitä ehtisivät. HUI! mikä visio.
Eli ei tulisi varsinaisia kuolonuhreja lakon takia. Tapaturmat ja synnytykset hoidettaisiin kuten tähänkin asti. Tuskinpa osastojakaan pystyttäisiin sulkemaan. Elämme sentään ainakin kuvitteellisesti sivistysvaltiossa, jossa ei jätetä ihan heitteille.
Kuka sen 500 muuten keksi? Itse en ole kuullut kenenkään politiikon lupaavan sitä 500.
Katso eka juttu ja palaa sen jälkeen asiaan...
http: //areena. yle. fi/toista? id=825430
Avoimia paikkoja eikä yhtään hakijoita.
Se on tämän päivän todellisuus, eikä tilanne parane yhtään tulevaisuudessa.