Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi jotkut naiset ei halua ottaa vastaan suuseksiä?

Vierailija
19.09.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tapana keskustella naisten kanssa avoimesti mieltymyksistämme seksin suhteen. Sitten on helppoa aloittaa petipuuhat.

Vierailija:

ja miksi sitä kaipaavat ja sitä antamattomat aina osuvat yhteen :-)

Vierailija
2/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en saa siitä mitään ihmeellisempiä tuntemuksia, fiilis vaan menee kun makaa siinä paikallaan toisen ährätessä jalkojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska välillä suuseksi saa aikaan ihan mielettömän kusihädän tunteen, eikä siinä sitten voi rentoutua saati sitten nauttia kun koko ajan saa pidätellä ettei lirahda :/

Vierailija
4/9 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä ukkoa en tykännyt yhtään ottaa vastaan suuseksiä. Ällöä limaista nuolemista. Yöks.

Kunnes nykyinen näytti miten imetään oikeista kohdista. Vielä kun saisin hänet opetettua, että orgasmia en sillä tavoin saa, sen sijaan nopean ja kiihkeän kiiman. Niin ettei saa liian pitkään jatkaa.

Vierailija
5/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenakaan en tykännyt, halusin läheisyyttä ja tuntea miehen kropan lämmön.

Vaatii myös " heittäytymistä" eli uskaltaa ottaa vastaan nautintoa.

Vierailija
6/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin surkeaa, mies painaa liian kovaa, sattuu, ei ymmärrä, kun yritän kertoa, mikä tuntuisi hyvältä. Ja kerran sanoi, että kieli väsyy. Sen jälkeen olen sanonut ei, jos on joskus ehdottanut.

Vierailija
7/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun en saa siitä mitään ihmeellisempiä tuntemuksia, fiilis vaan menee kun makaa siinä paikallaan toisen ährätessä jalkojen välissä.

Mä tykkään siitä että mua ihan rehellisesti pannaan. Kaikki muu on turhaa!

Vierailija
8/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se aivan ihanaa, kun mies osaa asiansa! Minäkin olen sitä mieltä, että suuseksi vaatii heittäytymistä, mutta myös keskittymistä...minä ainakin tarvitsen täydellisen rauhan ja varmuuden siitä että meitä ei keskeytetä (ts. ovi lukkoon).

Vierailija
9/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisinkin juuri peseytynyt. Eräs aiempi miesystävä sanoi kerran kännissä, että haisen pahalta, vaikka olin peseytynyt ennen seksiä. Se satutti todella syvältä. Sen jälkeen olen vältellyt suuseksiä, en pysty rentoutumaan ollenkaan sen aikana. Aviomieheni sitä joskus pyytää ja joskus suostun. Annan kyllä erittäin mielelläni suuseksiä miehelleni, se on todella kiihottavaa!