Np-ultrassa 2 vk pienempi vauva....
Tänään on ollut oikein järkytysten päivä. Ensin ultrassa todettiin kaksosraskaus(Onnea meille:)), sitten todettiin että vauvat ovat kaksi viikkoa pienempiä kuin mitä kuukautisten alkamisesta ollaan laskettu. Mulla kyllä ihan säännöllinen kierto etten sitten tiedä mitä.
Ultraajakaan ei sitten muuta puhellut, tuhisi vaan omiaan. Ja vaikka yritin kysyä sitä että onko tämä nyt huono homma niin sanoi vaan että todennäköisesti ei ole.... Aika tyhjentävä vastaus. Nyt tässä sitten olen mietiskellyt mistähän tämä johtuu.
Sikiöillä ei ollut toisiinsa verrattuna kuin päivän koko ero. Piti olla viikkoja 13+5, mutta sikiöt vastasivat 11+4 ja 11+3
Voiko tämä nyt olla vaan niin että hedelmöitys on tapahtunut vaan myöhemmin, ihan vähää ennen kuin kuukautisten olis pitäny alkaa.
Kommentit (7)
Eli ovulaatio oli ollut raskautumiskierrossa tosi myöhään.
Lapsi on täysin normaali ja terve, nyt jo 3-vuotias.
Pikkukakkosenkin kohdalla laskettu aika siirtyi 11 vrk. Eli mulla ilmeisesti ovis on myöhään niissä kierroissa kun raskaaksi tulen :) Tämäkin vauva on jo syntynyt, terve poika tuli.
Mulla tosin pitkä kuukautiskierto 38-40vrk saattoi vaikuttaa asiaan.
Onko sulla miten pitkä kierto? Pidemmässä kierrossa tuo on tosi yleistä, muttei kovin harvinaista normaalissa kierrossakaan.
Kaikki on varmaan ihan hyvin :)
Huoli on selvästi siis turha, kiitos!!
Kaikkea tapahtuu. Mulla oli 1,5 vko isompi kuin piti olla. Ja terve poika syntyi.
tää olikin vanha ketju.
toivottavasti ap:lla meni kaikki hyvin!
Vierailija:
Kaikkea tapahtuu. Mulla oli 1,5 vko isompi kuin piti olla. Ja terve poika syntyi.
Minullakin muuttui kuopuksesta laskettuaika kahdella viikolla, ihmettelin asiaa ja mietin, että ei vaan voi olla mahdollista. Lapsi syntyi sitten päivää ennen kuin oli kuukautisista laskettuaika ;) Ultra tosiaan mittoineen väitti toista.