Kivaa kusetusta dna:lta
Puhelinmyyjä kauppasi edullisen liittymän. Sanoin, että on sopimus vielä edellisellä operaattorilla. Kerroin, että otan yhteyttä sinne ja irtisanon sen päättymään sopimuksen loppuun. Dna:n myyjän kanssa sovittiin, että vanha numero tulee käyttöön.
Nyt hain uuden sim-kortin ja kas, siinähän on uusi numero ja rastitettu kohta, ei siirrettävää numeroa. Soitin asiakaspalveluun ja kysyin, miksi tehtiinkin näin. Sanottiin, että on yritetty siirtää vanha numero, mutta ei ole onnistunut (kun on ollut voimassaoleva sopimus toisen operaattorin kanssa) ja siksi laitettiin uusi numero.
Ei sitten vaivautunut myyjä ottamaan yhteyttä ja kysymään otanko uuden numeron! Nyt olen sitten irtisanonut vanhan operaattorisopimuksen ja menetän vanhan numeroni joka on ollut mulla yli 10v!
Ai he.....i että minua vit...aa!
Kommentit (7)
Kyllähän ne hoitaa sen keskenään, mutta koska minulla oli sellainen liittymä joka on 12kk kerrallaan voimassa, minun piti se itse ensin irtisanoa. Siihen ei ole uudella operaattorilla oikeutta. Että en ole tässä kuule mokannut mitään!
Sitä pidetään nimittäin vapaana jonkin aikaa irtisanomisen jälkeen ennen kuin annetaan uudelle omistajalle. Jotan soita sinne edelliselle operaattorille ja pyydä vanha numerosi takaisin.
Mutta olen samaa mieltä aikaisemman vastaajan kanssa. Omaa syytäsi, mitäs menit säheltämään siihen väliin, operaattorien tehtävä on hoitaa numeron siirto, ei asiakkaan.
Siis sen suhteen, että sähelsin siinä välissä!
Mutta iloitsen jos saan vanhan numeroni takaisin!
Sitä pidetään nimittäin vapaana jonkin aikaa irtisanomisen jälkeen ennen kuin annetaan uudelle omistajalle. Jotan soita sinne edelliselle operaattorille ja pyydä vanha numerosi takaisin.
Mutta olen samaa mieltä aikaisemman vastaajan kanssa. Omaa syytäsi, mitäs menit säheltämään siihen väliin, operaattorien tehtävä on hoitaa numeron siirto, ei asiakkaan.
sopimuksesta enkä ole ajatusten lukijakaan, joten miten olisin voinut tietää.
Mutta anyway, vanha numero on varmasti vielä vapaana, joten ei muuta kuin yhteys vanhaan operaattoriin.
Kerroin, että otan yhteyttä sinne ja irtisanon sen päättymään sopimuksen loppuun. Dna:n myyjän kanssa sovittiin, että vanha numero tulee käyttöön
(kun on ollut voimassaoleva sopimus toisen operaattorin kanssa)
Rautalangasta näköjään pitää vääntää!
Anteeksi, minua vaan v.....aa niin ankarasti ja on vielä kuukautisetkin, mutta se on ongelmista pienin....
olen juuri vaihtanut soneraan, koska dna hukkasi papereitani ja vaihto liittymän mieheni nimiin jne... valitin johtoportaaseen 2 kuukautta, ennenkuin joku pyysi anteeksi.
mene niin, että operaattorit hoitaa asian keskenään. Eli on ihan asiakkaan oma moka, jos menee irtisanomaan vanhan liittymän.