Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko tarjouspyyntöön vastata?

Vierailija
24.10.2008 |

Mikä käytäntö oikein on, jos itse pyydän tarjouspyynnön ja saan sen esim. sähköpostina, kuuluuko siihen vastata myös siinä tapauksessa jos ei aio hyväksyä tarjousta? Jotenkin tuntuu epäkohteliaalta vaan olla vastaamatta, mutta toisaalta miten ilmaista ystävällismielisesti että tarjous on liian kallis tms.?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. kysyn jostain firmasta että paljonko maksaa painaa 1000 kpl mainoksia ja saan tarjouksen sähköpostina ja pidän sitä liian kalliina, niin pitääkö vastata että kiitos, mutta ei kiitos vai unohtaa vaan koko tarjous?

ap

Vierailija
2/5 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päädyin tällä kertaa toisen myyjän tarjoukseen jne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarjouksestanne, mutta tällä kertaa saimme parhaan tarjouksen toiselta firmalta.

Vierailija
4/5 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on useampi tarjous, niin voit tietysti vastata että halvin tarjous oli firma XX ja hinta olin noin X% halvempi.

Se on varsin avointa, jos noin ilmoitat.

Voit myös ilmoittaa, että kiitos tarjouksesta, päädyin edullisempaan tarjoukseen ja teen tilauksen maanantaina palauttuani koneen ääreen. (voivat vaikka tiputtaa hintaa)

Tai sitten ilmoitat, kiitos tarjouksesta, olen päätyyt toisen toimittajan tuotteisiin/toimitukseen.

Kohteliasta on vastata. Ei mitään paineita, ihan rentoutuneesti lauseella tai kahdella.

Vierailija
5/5 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi