Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyltti ekaluokkalaisen huoneen oveen?

19.09.2007 |

Koulunsa nyt aloittaneelle kummipojalle pitäisi löytää synttärilahjaksi huoneen oveen joko kiva nimikyltti tai sitten joku esim. pääsy kielletty tai vastaava kyltti.

Enpä vaan muista nähneeni itse missään tallaisia... Etsinkö turhaan vai onko toivoa? Kirjaimia olen löytänyt, mutta esim. meillä omilla pojilla olevat " pellekirjaimet" tuntuvat liian lapsellisilta ekaluokkalaiselle, mutta muitakaan ei ole juuri tullut vastaan.

Olisi kiva kerrankin löytää sellainen lahja, jolle olisi tarvetta ja käyttöä, jos vaan keksisi, että mistä!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia olen nähnyt ainakin Stockmannilla, hinta 4-6 ¿:n kieppeillä. Kulmissa oleviin reikiin sai imukupit.

Autoteemaan sopivaksi lisälahjavinkiksi, että viereisessä telineessä oli myös nimellä varustettuja pieniä rekka-autoja, joiden perävaunusta saa katon auki. Pikkuautot voivat muuten olla jo lapsellisia koululaisen makuun, mutta tuollaiseen voisi kätkeä vaikka setelin tms. pikkulahjan.

Vierailija
2/4 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eskarilaisen huoneen ovessa tämä: http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&produc… Minusta aivan mainio! Ostin kummitytölle samanlaisen syntymäpäivällä varustettuna. Se tuli ihan vaunuihin kiinni. Sitten olen nähnyt näitä myös fillareissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ollut ainakin neliön ja suorakaiteen muotoisina myytävänä. Meillä on koululaisten ovissa tuollaiset ja ovat olleet todella suositut, sillä niihin voi itse sitten kirjoittaa huoneen omistajan nimen tai vaikkapa millä " tuulella" milloinkin on :)

Hintaa näillä ei ole juuri mitään - muistaakseni jotain kahden euron pintaan.

Vierailija
4/4 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pojalla sellainen ovessa, on kylläkin vajaa 4v :D