Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi Reimateciä parempi talvihaalari pojalle? Olen pettynyt reimoihin, mielestäni hinta/laatusuhde ei ole kohdallaan

Vierailija
18.09.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää Lassien puvuista (en ole itse kokeillut). Meillä oli pojalla Legon toppapauku ja se oli myös hyvä.

Ja onhan Reimalla muitakin pukuja kuin Reimatec. Riippuu vähän missä päin Suomea asuu, että onko Reimatec juuri se oikea puku lapselle. Etelä- Suomessa on kosteampaa talvella. Pohjoisessa taas ei niinkään kosketaa vaan kylmää. Silloin kannattaa ehkä ostaa puku jossa on hiukan kosteussuojaa, mutta on enemmän pakkaselle tarkoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Jonathan-haalarit ovat kokeilemisen arvoisia. Meillä on kokemusta noista molemmista, eikä valittamista ole ollut.

Vierailija
5/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on harmittanut kun Reima-tecin yli sadan euron haalari on mennyt kahden ulkoreissun seurauksena polvista puhki.

Reiman hinnalla saa jo pari Lassien pukua. Eikä niin harmita jos menee rikki.

Meillä tosin Lassiet ovat kestäneet peremmin kuin Reimat.

Vierailija
6/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisin olen ollut Reimatec+:aan mutta onhan se törkeän kallis. Rumpukuivaus mahdollisuus on kuitenkin niin iso plussa, että taidan siihen tänäkin vuonna päätyä ja tuo on meidän täystuholla jopa kestänytkin toisin kuin tavallinen Reimatec tai se Jonathan, jonka sai karseaan kuntoon viikossa.

Vierailija
7/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hirveästi naurattanut kun polvet meni haalarista ja kosteus meni läpi. Ja sen hinta..huh.

Nyt olen pojalla käyttänyt vain Jonathania ja olen todella tyytyväinen.

Kestää kulutusta paremmin ja hinta paljon edullisempi.

Niin ja pitänyt meillä aina vedet haalarin ulkopuolella vaikka olisi kuinka loskainen sää ollut.

Mielestäni jonathan on jopa hiukan paksumpi ja lämpimämpi kuin reimatec.

Vierailija
8/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on 2 poikaa ja 1 tyttö Oulussa. Reimatec yleensä ok, jotkut laatuongelmat mm heijastimet ym. ärsyttävät. Toissatalven pojat käyttivät mitä sattui halpispukuja mutta sanonpa vaan, että tuli kalliimmaksi kuin laatuhaalari per talvi.

Viime talven sitten käytimme Rasavil-tuotteita ja olen todella tyytyväinen. Hyvää on lämpimyys ja toiseksi kotimaisuus, ei ole missään virossa tai kiinassa ommeltua. Huonoa on tiettyjen kokojen huono " istuvuus" , eivät niin nätit yllä kuin reimatecit. Lämpimät ja yleensä kestävät, toki nuorempi poika sai oksa-tarttumisella senkin repeämään, mutta tälle talvelle siirtyy vanhemman haalari nuoremmalle pojalle, vanhempi poika ja tyttö saavat uudet rasavilit. Ovathan ne kalliita, mutta mielestäni hyvä sijoitus, periytyy seuraavallekin lapselle eikä niissä palele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä