Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovislimoista kysyttävää!

Vierailija
18.09.2007 |

Eli kun en ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, olen tosi hyvin pystynyt seuraamaan " limojani" .

Olen nyt kuitenkin käyttänyt hormonaalista ehkäisyä viime elokuuhun saakka. Sen lopetettuani odottelin, et jokohan tulee ovulaatio " kellon tarkkuudella" . No, näin siinä taisi käydä, pieneksi hämmästykseni.

MUTTA, sitä paksua ovislimaa tulikin sitten lopulta kolmena eri päivänä?

Tämä oli minulle yllätys, kun yleensä sitä on tullut vain se yksi kerta per kierto.

Eli, kun silloin ekana päivänä limat tuli, ajattelin että se oli nyt sitten siinä. Voidaan harrastaa seksiä ilman raskautumisen pelkoa. En nyt tarkalleen muista, harrastettiinko, mutta todennäköiseti näin kävi.

Nyt minun yleensä kellontarkat menkkani on myöhässä kolme päivää. Todella epänormaalia.

Eli onkohan se mahdollista, että kun lopetin ehkäisyn niin minun ovulaatio oli jotenkin ihmeellinen, eikä mun laskelmat sitten ihan täsmänneet " turvalliseen seksiin" ?

Toivottavasti joku tajuaa!

Ps. Ja vauva olisi ihana yllätys, en vaan ajatellut ihan heti raskaaksi tulla!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää joku huono provo? Vai oletko oikeasti aika...no, jtetään sanomatta mikä.

Oviksen aikaanhan sitä nimenomaan voi raskautua, eli niiden limojen aikaan ja vähän ennen tai jälkeen.

Vierailija
2/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei hommailtu viikkoon ennen EKAN päivän limoja. Ja luulin, et ne nyt tuli ja meni.

Se oli mulle ihan uusi juttu, kun niitä megalomaanisia limoja tulikin lopulta kolmena eri päivänä, ei ole koskaan minulla vaan käynyt näin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa että niiden limojen jälkeenhän on vielä päivä-pari aikaa raskautua. Ja ovis saattaa tulla kahdestikin kierrossa. Kannattaa googlata billingsin menetelmä niin saa vähän tarkempaa tietoa. Mikään luotettava menetelmähän se ei ehkäisyksi todellakaan ole.

Tiedäthän, miksi kutsutaan naista joka luottaa varmoihin päiviin? (vastaus: äidiksi... ;)

Vierailija
4/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinkin jo siellä Billingsin sivuilla, en muistanut puoliakaan siitä mitä siellä luki. Viimeksi kun kävin siellä vuonna 2005, hakemassa tietoa näistä " varmoista päivistä" .... Ja siitä meni muutama kuukausi niin olinkin raskaana ;-)

Katotaan nyt, alkaako ne menkat vai ei!

ap

Vierailija
5/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelemaan. Eikös tuolla ole ihan oma palsta. Tai hankkikaa itsellenne esimerkiksi elämä, ettei se oma pieni elämä pyöri jonkun liman ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi