Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, nyt on varattu matka Thaimaahan, Rayongiin!

Vierailija
18.09.2007 |

Hauskaa, odotetaan kovasti =)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Rayongissa ei ole sitten mitään kauppoja, ravintoloita tai oikein muutakaan, vaan lomanvietto keskittyy vahvasti hotelliin. Itsellemme tuli vähän pettymyksenä tämä seikka, vaikka muuten mukavaa olikin ja onneks oltiin eka 5 pv Bangkokissa. Mikä hotelli teillä on?

Vierailija
2/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just surffasin finnmatkojen sivuja, ihan thaimaahan e olla lähdössä vaan välimerelle mielisi päästä. Vähän kauhistuttaa hinnat kun olen vielä hoitovapaalla, mutta nyt olisi helpompi matkustaa kun sitten töissä ollessa.

Matkaan olisi lähdössä kolme lasta, suosituksia minne? Kreikka kiinnostaa kun Espanjassa on vaan tulut lomaltua, Bulgariaa mietin kun on edullisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kohteeseen aika olennaisesti...

Vierailija
4/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti olen joutunut viikon sielläkin kitumaan.. onneksi sentään älyttiin olla eka Bangkokissa.

Vierailija
5/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni omistaa siellä hotellin, eli siksikin ollaan menossa, ei kauhean usein tavata. Hän onneksi tuntee paikan tosi hyvin. Oikeasti tuntuu tosi ihanalta, on ollut niin kiireistä viime aikoina... Maaliskuussa mennään kahdeksi viikoksi.

Vierailija
6/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä on pieniä lapsia ja tarkotus on tavata sukulaisia ja saada rentoutua rannoilla jne. =)

Vierailija
7/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aina löydetään asioiden negatiiviset puolet. Toinen kirjoittaa, että on varannut matkan Thaimaahan, niin heti kerrotaan kohteen olevan tylsä. Toivottavasti nyt edes ympäristössä on jotain näkemisen arvoista esim. Koh Sametin luonnonkaunis saari eikä Pattayakaan ole kovin kaukana.

Vierailija
8/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähän arvasinkin, että täällä voi tulla ei-niin-mukavia kommentteja.... Tosin kakkonen, sanoit kyllä ihan asiallisesti. Todellakin, olen itsekin kuullut, että mitään suuria nähtävyyksiä ja ihmeellisiä tekemisiä siellä ei ole, mutta ei haittaa. Kotimme on sellasella alueella että täällä on tekemistä ja näkemistä liiankin kanssa, joten ihan kiva vaan rentoutua jossain muualla.

Joo ja Pattaya ei kai tosiaan ole kovin kaukana.

Ap

Vierailija
9/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä Pattayallekaan nyt mikään kivenheiton matka ole. Siksi kerroin negatiivista, että itselleni kohde oli ainakin totaalinen pettymys. Ihmettelen Aurinkomatkojen markkinointia kohteesta, joka on edelleen yhtä harhaanjohtavaa. Eli ap:na olisin vaihtanut kohdetta kiireen vilkkaa, mutta kävikin ilmi, että heillä on tiettyjä syitä mennä ko. kohteeseen. Ja jos haluaa vain olla altaalla lasten kanssa, varmaan ihan hyvä paikka. Meidän loman aikana ei itse asiassa ollut edes hotellilla uimarantaa, vaan vesi oli niin korkealla, että rantaa näkyi n. metrin kaistale. En tiedä, oliko poikkeuksellista vai ei.

Thaimaan matka on kuitenkin sen verran suurempi investointi, että mielellään sitä menisi sitten kunnon kohteeseen. Itse olen ollut neljässä eri paikassa ja tämä Rayong oli kyllä suuri pettymys. Mielelläni olisin kuullut etukäteen " negatiivista" , niin olisin miettinyt uudelleen tuonkin matkan. Eli tarkoitus ei ollut mollata ap:n matkaa.

-2-

Vierailija
10/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun mekin joskus päästäisiin..

Vierailija
11/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hotelleillahan on tuolla kuitenkin hienot puitteet ja hyvät ruuat niin pienten lasten kanssa pärjää varmaan hyvin. Itselleni on vain ollut aina tärkeätä, että pääsee syömään joka ilta eri paikkaan ja voi katsella vähän sitä iltaelämää (kauppiaita sun muita), ja tuota mahdollisuutta ei Rayong tarjonnut.

Jos on vähän vanhempia lapsia, niin hotelleilta saa vuokrata veneitä (ja siis kuskeja myös) ja näillä sitten pääsee ihanille lähisaarille. Sametille on tosiaan aika moinen matka mutta ihan sellaisia pikkusaaria on lähellä.

Vierailija
12/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus tuntuu että noiden pienten kanssa siitä tulee vaan stressiä lisää, eli ehkä me vietetään kunnon ei-tehdä-mitään-löhöillään-hotellilla -loma. Mullakin on viime aikoina aina ollut työt mukana lomilla ja nyt en aio ottaa. Sitten kun lapset vähän kasvaa niin on taas kivampi mennä paikkaan joka tarjoaa enemmän. Tuskin Thaimaahan oltais edes menty ellei olisi noita sukulaisia.

Vierailija
13/13 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan eri juttu, kun lähtee tapaamaan sukulaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan