Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi olemassa rumia ja kauniita lapsia?

Vierailija
17.09.2007 |

Vai ovatko kaikki ihan oikeasti vain kauniita? Rehellinen vastaus kiitos ;-D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa, 95 %, on kuitenkin sellaisia ihan tavallisia, eli ei kumpaakaan.

Vierailija
2/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa lapsia, joita pitää katsella kauemmin että löytää kauneutta.

Usein sellaiset lapset kuitenkin jää lähemmäs sydäntä.

Tiedä häntä sitten mistä johtuu.

On myös kauniita ja siroja lapsia.

En silti ole koskaan nähnyt lasta joka ei herättäisi minussa hellyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mukelot on kai keskivertoja ;-).

Vierailija
4/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen olen huomannut, että lapsuuden ulkonäöllä ja lopullisella ulkonäöllä ei aina ole hirveästi tekemistä keskenään. Hassua kyllä, mielestäni kahdesta kaikkein pottunaamaisimmasta pikkutyötöstä tuli todella kauniita naisia. Ihmetyttää vieläkin.

Vierailija
5/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, paksut, pähkinänruskeat hiukset, suuret vihreät silmät, joihin uppoutuu. Ihanat sydämenmuotoiset sirot kasvot. Tummat kulmat ja pitkät tummat ripset. Itse en ollut lapsena kaunis enkä ole nytkään vaan ihan tavis :/

Vierailija
6/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaiken maailman valkoripsisiä- ja haivenisisiä pottunokkia jne.

Vierailija
7/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ulkonäkö ja viattomuus toisiinsa liittyy? Se rumuus tai kauneushan on vain fakta.

Vierailija
8/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vauvat ovat kuitenkin aina suloisia/söpöjä mahdollisesta rumuudesta huolimatta.

Vierailija
9/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin suloisia tai söpöjä, saati kauniita. Tää on vain klisee, jota pitää hokea.

Vierailija
10/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on sekä kauniita että rumia, tosin suurin osa menee " ihan tavallisia" kategoriaan, kuten muissakin ikäryhmissä. Ja kauneushan on tietty katsojan silmässä. Ainakin itse näen kaikki lähipiiriissäni olevat vauvat kauniina.

Rumia vauvoja omasta mielestäni ovat ne jotka näyttävät heti pienestä pitäen " keski-ikäisiltä" , vast ikään näin kuvan alle puolivuotiaasta poikavauvasta joka näytti aivan " nelikymppiseltä Reiskalta" .

Vierailija
11/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on kaunis omalla tavallaanja jonkun silmissä; niin lapsi kuin aikuinenkin.

Vierailija
12/19 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kummatkin tyttäreni ovat kauniita, mutta tosiaan - omalla tavallaan.. Esikoinen on ns. " normien mukaisesti" kaunis, vaaleat hiukset, suuret siniset silmät, tummat mielettömän pitkät ripset, sirorakenteinen jne..

Toinen on taas persoonallisella tavalla kaunis. Vartalo sopusuhtainen, mieletön hymy, silmien pilke.. (tosin tyttö vielä niin pieni että vielä muotoutuu moni asia..)

Ehkä kakkosen kauneudelle joku ulkopuolinen tosiaan syttyisi hitaammin.. mutta se on menoa sitten.. siis tarkoitan että sitten siinä näkee jo ihmisen, eikä sitä ulkopuolista kauneutta (persoonallisuus puskee kovaa läpi..!!)

Ja joo, kyllä on mielestäni rumia ja kauniita lapsia, kuten aikuisiakin.. Mutta mun mielestä kauneuden määrittelee enemmän se, mitä antaa itsestään ulospäin.

Vierailija
13/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ennen katsonut vauvoja/lapsia sillä tavalla, että onpas tuo ruma tai onpas tuo kaunis.

Mutta ystävättäreni sanoi omista lapsistaan, että he eivät koskaan olleet kauniita vauvoja. Ei tarkoittanut sitä pahalla, totesi vain näin ja sanoi ymmärtävänsä, ettei kukaan koskaan tullut sanomaan, että voi kun söpöjä vauvoja.

Nyt kun itse olen tullut äidiksi, niin huomioi toisella tavalla.

Oma tyttäreni on todella kaunis - eikä nyt ole vain äidin puolueellinen näkökanta. Asia kirjattiin jo synnytyspapereihin. Tytär on vielä alta kahden. Hänellä on kuitenkin jo nyt pitkät, täysin korkkiruuvikiharaiset vaaleat hiukset ja suuret siniset silmät.

Vierailija
14/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, tosi pitkä ruipelo. Ryppyjä joka puolella. Muutaman päivän päästä tuli paha hormoninäppyily naamaan, jota olikin siihen saakka kunnes lapsi oli 3kk. Pahimmillaan näytti ihan teini-ikäisen aknelta, siis selkeitä mätänäppyjä koko naama täynnä. Oli kaukana kauniista. silti äiti ja isi rakasti ja rakastaa enemmän kuin mitään muuta! =)

Vierailija
15/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on tavallisia lapsia ja söpöjä lapsia. Siis ulkonäöllisesti.

Mielestäni jokainen lapsi on omalla tavallaan, jo ihan lapseuttaan, liikuttava.

Vierailija
16/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rumia vauvoja omasta mielestäni ovat ne jotka näyttävät heti pienestä pitäen " keski-ikäisiltä" , vast ikään näin kuvan alle puolivuotiaasta poikavauvasta joka näytti aivan " nelikymppiseltä Reiskalta" .

:) :) :)

Vierailija
17/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on olemassa lapsia, jotka ovat ärsyttävän näköisiä. voivat olla kauniita tai rumia, mutta joita jollain tavalla pitää heti ärsyttävinä... en tiedä sitten, pitääkö ensivaikutelma paikkaansa, en ole jäänyt tutustumaan! sama juttu kyllä aikuistenkin kanssa.

Vierailija
18/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on rumia ja kauniita lasten vanhempia. Yleensä lapset ovat söpöjä ja hellyyttävän ihania, vaikkeivät klassisen kauniita olisikaan. Lihavat lapset ovat mielestäni oikeasti kyllä rumaa katsottavaa - en tarkoita vauvoja vaan isompia, jotka näyttävät syöttöporsailta anteeksi nyt vain. Kasvojen piirteet on harvalla ihmisellä niin rumat, ettei ihmisestä saisi vaatetuksella, meikillä, tukan leikkuulla ym. hyvän näköistä isompana/aikuisena (lasta nyt en meikkaisi kuitenkaan)!

Vierailija
19/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa " general baby" -näköisiä, sitten sellasia, jotka on jotenkin vähän kummallisen tai hassun tai jopa ruman näköisiä, mutta tavattoman hellyttäviä kuitenkin, ja sitten todella kauniit lapset - siis täydellinen iho, ne korkkiruuvit ja siniset silmät tai vastaavasti tumma suklaasilmä - ja lopuksi vielä ne rumat lapset, joista ei sitä hellyttävyysmomenttia löydy..

Mutta tokihan kaikki nää on sitä VAIN mun mielestä, jollekin muulle se mun ruma on tosi söpö, mutta itse huomaan vierastavani tietyn näköisiä lapsia. Voi tulla paskaa niskaan, mutta eipä se fakta valehtelamalla muutu.

Mun oma kuuluu tuohon hassuudessaan söpö/hellyttävä-kategoriaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi