G: mitä mieltä nettideiteistä? Toimiiko vai onko vain omituisten hommaa?
itse nimittäin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa kokeilin, ja yllätyin kuinka mukaviakin miehiä sieltä löytyy
eli suosittelen
Mitäs te ajattelette?
Kommentit (5)
Eli voi sieltä osua ihan kohalleenkin. :)
Viime talvenä löysin tosi mukavan miehen, mutta lopulta liika vauhti kostautui, juttu kaatui omaan mahdottomuuteensa! Lisäksi tällä miehellä oli alko-ongelma! Nyt olen hiljalleen viestitellyt yhden aiva ihanan miehen kanssa pian 3 kk ja 1,5 vkon kuluttua ekat deitit! Jutellaan joka päivä, ollaan opittu tossa ajassa aika hyvin tietään asioita toisistamme! Tietty mitää ei voi titetää, ennenkä ollaan nähty, mut nyt ainaki molemmilla isoja tuntoja! Jännittää! Kihelmöi!
Itse en ole kokeillut, mutta sivusta seuraillut kavereiden ja tuttujen touhuja. Muutama on löytänyt ihan pitkäaikaisen kumppanin netistä, ja yhdet ehtineet naimisiinkin. Toisaalta osa on törmännyt kaikenlaisiin vipeltäjiin, mutta eihän niihin tarvitse jäädä roikkumaan.
Suosittelen kokeilemaan. Kuulemma vähän ajan kuluttua " oppii lukemaan" ilmoituksia ja keskusteluja paljon paremmin ja ne hörhöt osaa helpommin välttää.
Ja siis vain niiden KAIKKEIN olennaisimpien juttujen suhteen valikoivaa - jos esim. sanoo hakevansa tummahiuksista ruskeasilmäistä ihmistä niin niiden tummien hiuksien ja ruskeiden silmien on kyllä sitten oltava TOSI tärkeitä jos ei todellakaan halua nähdä minkälaisia vaaleita sinisilmäisiä olisi tarjolla.
Kärsivällisyyttä tarvitaan joka tapauksessa. Itse kävin noin 20 nettimiehen kanssa treffeillä ennen kuin tapasin aviomieheni, siitä huolimatta että ilmoitus oli kranttu.
Epätoivoisten hommaksi en kuitenkaan kutsuisi, sillä kummallakin meistä oli kyllä vientiä baareissa, se vain on niin kovin sattumanvarainen tapa tavata ihmisiä. Netissä on helpompi punnita niitä oikeasti merkityksellisiä ominaisuuksia.
Nyt ollaan naimisissa =)