Anna mun kaikki kestää. " Just-nyt-heti-Huutonetmyyjät" . OV
Selailin aikani kuluksi Huutonettiä ja törmäsin yhteen myyjään, jonka ilmoituksissa luki: ODOTAN MAKSUA KAKSI (2) VUOROKAUTTA JA JOS RAHAT EIVÄT OLE TUOSSA AJASSA TILILLÄNI, LAITAN KOHTEEN AUTOMAATTISESTI TAKAISIN MYYNTIIN JA OSTAJALLE NEGAN ILMAN MITÄÄN ENNAKKOVAROITUSTA!!! (ja kyllä, tuo sääntö on kirjoitettu huutamalla).
Siis täh? Jos kohde sulkeutuu perjantaina ja ostaja tarkastaa viestinsä illalla ja maksaa heti, mutta rahat näkyvätkin myyjän tilillä tiistaina, ostaja rassukka saa negan siitä hyvästä, kun hänellä sattuu olemaan eri pankki kuin myyjällä :D
Kommentit (24)
Ja kyllä mä ainakin olen saanut odotella aika kauankin tilinumeroa, jotta voisin maksaa huutoni.
Vierailija:
myyjänä ärsyttää lähetellä tilinumeroa ympäriinsä, jos toinen sittenkin haluaa noutaa. Useimmilla kuitenkin ehtona nouto tai postikulut ostajalle.
Mun kokemuksen mukaan lastentarvikepuolella on paskimmat myyjät, jotka panttaavat sitä tilinumeroaan. Muut myyjät antavat heti tilinumeronsa, pyytämättä...
Vierailija:
kyllä minä heti kysyn tilinumeroa kun huuto on sulkeutunut. ja ihmettelen jos vuorokaudessa ei vastata. jos jotain myy/huutaa pitäisi olla tietoinen huudon sulkeutumisajankohdasta tai sitten laittaa viestiä mahdollisista kiireistä ja esteistä.
Jos jotain huudan, niin haluan tehdä kaupat nopeasti - maksaa pikaisesti ja saada tavaran kotiin nopeasti.
Samoin kun myyn jotain, ja ostajasta ei kuulu mitään 3-4 päivään, kyselen jo maksun perään. Viikon kuluttua alan olla jo melkoisen ärtynyt. En siedä hupihuutelijoita!
myyjänä ärsyttää lähetellä tilinumeroa ympäriinsä, jos toinen sittenkin haluaa noutaa. Useimmilla kuitenkin ehtona nouto tai postikulut ostajalle.