Kiitos VEHNIS!
Keskustelin itse myös tutun gynen kanssa ja hän oli samaa mieltä kuin sinunkin gyne, että rauhassa vaan odotellaan yhdet kunnon menkat. Kohtu puhdistuu niiden mukana. Mut on ultrannut 3 eri gyneä ja kaikki on ollut sitä mieltä, että kohdussa ei pitäisi olla enää mitään varsinaista raskauskudosta, hyytynyttä verta yms. kylläkin. Olet itse tehnyt mielestäni siis oikeat päätelmät, että ekojen menkkojen mukana sulla tuli pois vielä sitä keskenmenomatskua. Tämän vuoksi juuri suositellaan, että odotellaan yhdet menkat ennen uutta raskautta. Minulla ei ole, ainakaan vielä, ollut mitään tulehdukseen viittaavaa. Gynekologi sanoi myös saman, että kyllä luonto yleensä hoitaa asian, nykyajan naiset vaan ovat kuulemma niin malttamattomia, että usein haluavat, että asialle heti tehdään jotain.
Olen päättänyt, että menen uudelleen vielä siihen lääkkeelliseen tyhjennykseen ja sen jälkeen odotan rauhassa yhdet menkat ja sitten ei muuta kuin uutta vauvaa yrittämään. Tietenkin mieltäni ahdistaa, että kauankohan tähän kaikkeen kuluu aikaa, kun ikääkin on jo 38, mutta nyt täytyy vain olla malttia ja katsoa mitä elämä tuo. Ja olla kiitollinen kahdesta lapsesta, jotka olen kuitenkin jo saanut.
Kiitos sinulle paljon rohkaisusta ja tiedosta! Onnea sinullekin!
Ps. Kaavintaan menen vasta kun muuta vaihtoehtoa ei ole!
Hyvä, kerrankin tuntuu varmalta, kun useampi gyne on ollut samaa mieltä.
Kiitos, kun kerraot sen vielä minullekin.
Jaksamista sinulle! Minä tässä yritän jaksaa odottaa, olisiko viimeinen pakkasukko (eli pakastaealkionsiirto tehty) ottanut masuni asunnokseen. Toivottavasti...
Vehnis