Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkku on ollut sinkkutyttö koko elämänsä (33v) ja tuskailee kun ei löydä miestä..

Vierailija
16.09.2007 |

Itsekin vähän ihmettelin miksei sitä miestä hänelle löydy. Nainen on ihan ookoo-näköinen, fiksu ja mukava.

No.. vähän aukeni tuo mies-ongelma minullekin kun kuuntelin serkun juttuja.

Hän oli laittanut johonkin sinkku-foorumille ilmon ja teki sokkotreffit yhden mukavanoloisen miehen kanssa. Jutut kohtasi sähköposteilla ja puhelimessakin olivat jutelleet.

" No.. mä menin sinne baariin, pongasin miehen ja tein uukkarin ennenkuin se näki mua"

-" Miksi ihmeessä? Oliko se joku juopporetku vai mikä siinä oli"

" Se oli ihan kivasti pukeutunut ja oli oikeastaan ihan kivan näköinen.. mutta.. kuvittele! Sillä oli SILMÄLASIT!!!!!! Ihan oikeesti, kyllä jokainen laittaa piilarit joka treffeille menee!!"

Menin sanattomaksi.... todella.... :-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtais kavereillekaan näyttää. Joku ihme trauma mulla..

Vierailija
2/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin just nyt silmälasit vaikka oikeesti 95% ajasta käytän piilareita. Sattui vain eilen toinen piilari lohkeamaan, kun jo 1kk olleet päässä, niin nyt olen piilareita vailla ja odotettava huomiseen että saan haettua uudet.

Lähdemme vielä tänään ihmisten ilmoille ja toiv nyt kukaan tuttu ei vaan tee uukkaria, kun mulla onkin SILMÄLASIT! Kehtaakohan mies lähteä mukaan ollenkaan :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en esim pysty käyttämään piilareita lainkaan kun silmät tulevat rutikuiviksi ja saan päänsäryn. Sanoinkin serkulle että kaikille ei vaan piilarit sovi.. ja mun mielestä tyylikkäät silmälasit on miehellä joskus todella vain eduksi.

Mutta serkun osakkeet laski kyllä silmissä enkä ole enää jaksanut ihmetellä miksei hän saa itselleen elämänkumppania :-/

ap

Vierailija
4/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen sisko samanlainen. Tosin jo 35v. Tosi kivannäköinen, mut kun avaa suunsa niin puhuu kuin joku imbesilli....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän