Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää nyt ämmät tuhlatko rahojanne johonkin laukkuihin!

Vierailija
15.09.2007 |

Eilen täällä oli laukku-ketju ja olen sitä tänään pohtinut.



Ei ole järkeä tuhlata rahaansa merkkilaukkuun. nostaako laukku muka naisen statusta? Mitä todistatte kalliilla laukulla?



Merkkilaukutkin tehdään kaukoidässä ja Laatu on näennäistä.



terveisin markkinointiekonomi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaan laadun takia! Ne saa siitä eniten utilitya, koska merkkilaukkuun ei ole kaikilla varaa ja se rajaa heidät tiettyyn,

parempaan

luokkaan. Herran jumala, miten ekonomi voi olla näin ulalla?

Vierailija
2/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitikö sun nimenomaan markkinointiekonomina oikein koko päivä miettiä tätä asiaa?!



Täällä yksi ekonomi, joka ostaa surutta lähes tonnin laukkuja ymmärtäen sen, että vaikka ostan laatua, ostan myös brändilupauksen ja kuvittelen osan brändiattribuuteista salamyhkäisesti siirtyvän minuunkin :-)



Sama pätee käyttämääni selektiiviseen kosmetiikkaan, kenkiin, vaatteisiin, asusteisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne valmistetaan samoissa kiinalaisissa hikipajoissa kuin jotkut lindex-laukut. Tai ainakin samalla kujalla sijaitsevassa sellaisessa :) Eli siis ei ne edes mitenkään erityisen laadukkaita ole. Mutta brändi on brändi, tottakai ja kai sitä taviskin haluaa kokea luksusta edes jossakin muodossa.



Vierailija
4/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on ollut toisella alalla vuosikausia hommissa, sillä " sen lauluja laulat, kenen leipää syöt" jne.

Vierailija
5/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun/lasteni elämästä mistään pois, niin entä sitten?

Vierailija
6/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten hän on kyllä hieman väärällä alalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse markkinointi ekonomi olla, että ymmärtää mikä brändi on ja mikä siinä maksaa :)



t. restonomi ;)