Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää nyt suuttuko mutta voisiko joku ystävällisesti kertoa tietämättömälle että

Vierailija
15.09.2007 |

tuntuuko se hormonikierukka tuolla värkissä vai mitenkä?

Mulla koko ajan sellanen olo ku ois kusitulehdus... tai että jotenki muka tuntuis tuolla sisuksissa oudolta...

Ja koko ajan pelottaa että se tule sieltä pois...

Sanottiin mulle että voi käyttää tampoonia mutta ei kai se vedä sitä kierukkaa pois sieltä? varmasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti on ihan vaan jotain turvotusta ja menis pian ohi. Tietty kun lakkais ajattelemasta sitä koko asiaa niin ei varmaan missään tuntuiskaan.

Pelkään vaan koko ajan että se tulee sieltä pois esim vessassa käydessä... =)

ap

Vierailija
2/5 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin tavallinen kierukka. Kaikki meni ok kolmisen kuukautta, kunnes, mankat alkoi, vuoto oli runsasta. Meni viikko, meni toinen kunnes pyörtyä kupsahdin kun olin vuotanut jo kolmatta viikkoa. Menin neuvolaan ja terkka halusi heti tarkastaa tilanteen, sen että alkoi lankoja etsiä ja löyti niin kierukka kilahti pihalle =o

Ihme ja hyvä tuuri ettei repinyt tuhoisin seurauksin mitään matkallaan.

Kellään vastaavanlaista kokemusta?? Ja onko kaikki ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt kyllä muutenkin olen vähän sellanen että jos johonkin vaikka sattuu niin siinä on heti jotain vialla ja sit kopelioin sitä monta viikkoa ja kun saan pidettyy näppini irti niin kipukin menee ohi... =)

Mulla on kyllä tuo kohtu jotenkin sen mallinen että mulle ei esim ehkäsyrengas sovi kun se tunkee ittensä pihalle... se on jotenkin " ulkoneva" tai jotain... saattaa ehkä siitäkin johtua että jotain muka tunnen.

ap

Vierailija
4/5 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

värkillä tarkoitetaan siis oikeestaan kaikkea mitä tuolta naisen jalkovälistä löytyy... =)

Vierailija
5/5 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkovuotoa ja muuta tulehduksenpoikasta, mutta kuuluu kuulemma ns. asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme