Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ivf:n kulku

15.09.2007 |

eli siis kertokaahan minulle että miten tämä homma lähtee käyntiin. oon jonkun verran netistä aiheesta lukenu mutta ois kiva jos joku kuitenkin kertoisi miten asia menee. Eli siis kun eilen alkoi kuukautiset ja maanantaina soitan klinikalle niin mitenköhän siitä eteenpäin, päästäänköhän heti tähän kiertoon aloittamaan hoitoja? Ollaan siis väestöliitossa. Kyllähän ne kertoo sitten puhelimessakin mutta jotenkin haluan nyt jo " kypsytellä" valmiiksi aikataulua....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suprecur-nenäsumute aloitettiin kierron 23. pv, kun kierto 36 pv. Itse ajattelisin, että sumute aloitetaan ovulaation jälkeen, jotta edellinen munasolu sieltä irtoaa ennen kuin hormonitoimintaa ajetaan alas? No, siis kierron puolivälissä kuitenkin. Nenäsumutetta 2,5 vk --> eka ultra, jonka jälkeen aloitetaan Menopur-piikitys. Toinen ultra 6 pv ensimmäisestä ja kolmas ultra 3 pv toisesta ultrasta. Silloin päätetään irroituspiikin ajankohta, jos munarakkulat kasvaneet tarpeeksi. Luultavasti meillä irroituspiikki 3 pv kolmannen ultran jälkeen, seuraavana päivänä punktio ja siitä kaksi päivää eteenpäin alkion/alkioiden siirto. Siirto tapahtuu siis 5 vk nenäsumutteen aloittamisen jälkeen. Meillä käynnissä toinen IVF, joten tällainen aikataulu oli meille hedelmällinen - sanan varsinaisessa merkityksessä :o) - ensimmäisellä kerralla, kun tyttäremme sai alkunsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme