Piia-Noora kauppi sai TAAS lapsen? Montako niitä nyt jo on?
Kommentit (16)
Hieno homma, tämähän vaan todistaa että Piia-Noora on ehtinyt välillä käydä kotonakin.
Äitejä on niin monenlaisia, jotkut tuskailevat jo vähemmistäkin erossaoloista. Tätä rouvaa eivät lapset jarruta pisaran vertaa.
Onhan myös lapsia, joilla ei ole ollut äitiä koskaan. Silti eivät ole sen vinksahtaneempia kuin muutkaan.
jakamassa ensimmäistäkään elinvuotta?
pysyvä kiintymyssuhde. Ne lapset, joilla tällaista henkilöä ei ole - siis yhtä ensisijaista hoitajaa ensimmäisenä ikävuotena - elävät olosuhteiltaan laitosmaisessa hoidossa, siellä hoitajat vaihtuvat myös työvuorojen välissä eikä kukaan heistä ole se ensisijainen. Sellaiset lapset tarvitsevat yleensä terapiaa minuutensa normaaliin kehittymiseen.
ja aika moni, jolla äiti on ollut kotona vaikka sen 3 vuotta on myös. ;)
Mut onhan se herttaista, että niin huolta kannetaan... En itse jaksa uskoa, etteikö kyseisten lasten elämää olisi järjestetty mahdollisimman hyvin.
ei totta tosiaan asiat ole kovin hyvällä mallilla.
kuuluu monta lasta on? Itselläni on viisi ja olen työelämässä...nuorimmaiset aloittivat hoidon vajaan kahden vuoden ikäisenä. Hui kauhistus, lapseni ovat päiväkodissa jopa yön ja samaan syssyyn päivänkin...
joskus ovat kaksi yötä peräkkäin ja kokonaisen päivän välissä. Sellasta se on vuorotyö. T: 16
Meilläkin on 3 lasta, suurin piirtein samoilla ikäeroilla kuin Piia-Nooran.
Hyvin organisoivana ihmisenä hän on varmasti jo tehnyt hoitosuunnitelmat seuraavillekin neljälle lapselle.
Kumpikaan vanhemmista ei ole valmis panostamaan pieniin lapsiin niin paljoa kuin lapset tarvitsisivat. Mä en käsitä tuota, koska heillä olisi rahaakin elää yhden palkalla jne. Muistan, kun tämä vanhin (nyt 3v.?) oli pienempi, niin kertoi, kuinka perhe-elämä sujuu hienosti niin, että lapsi on vuoroviikoin isällä ja äidillä Helsingissä ja Brysselissä. Viikonloput ollaan yhdessä. Ei tajua. PNK:lla on se ura ja luottamustoimi siellä Europarlamentissa, joten miehensä voisi hyvin pitää edes vuoden breikin juristityöstään ja olla perheen kanssa. Molemmilla tuntuu vain oma ura olevan se ykkönen ja kumpikaan ei pysty luopumaan mistään lasten takia edes parin vuoden ajaksi...
Kumpikaan vanhemmista ei ole valmis panostamaan pieniin lapsiin niin paljoa kuin lapset tarvitsisivat. Mä en käsitä tuota, koska heillä olisi rahaakin elää yhden palkalla jne. Muistan, kun tämä vanhin (nyt 3v.?) oli pienempi, niin kertoi, kuinka perhe-elämä sujuu hienosti niin, että lapsi on vuoroviikoin isällä ja äidillä Helsingissä ja Brysselissä. Viikonloput ollaan yhdessä. Ei tajua. PNK:lla on se ura ja luottamustoimi siellä Europarlamentissa, joten miehensä voisi hyvin pitää edes vuoden breikin juristityöstään ja olla perheen kanssa. Molemmilla tuntuu vain oma ura olevan se ykkönen ja kumpikaan ei pysty luopumaan mistään lasten takia edes parin vuoden ajaksi...
Lopettakaa jo tämä iänikuinen uraäitien parjaaminen! Ei jaksa kuunnella, kun täydelliset äidit kitisee toisten valinnoista.
Mutta kyllä itsekin ihmettelen_suuresti_miten voi aloittaa jonkin uuden ison työn vauvan ollessa vain 2 kk? Miten riittää energiaa? Voiko tosiaankin keskittyä uuteen työhön kun kotona on niinkin pieni vauva? Onhan 2 kk vain 2 kk, iso ero verrattuna johonkin vuoden ikäiseen taaperoon esim. Pientä vauvaa kuitenkin toivottavasti imetetäänkin vielä.
Sitä mä vaan että kyllä on ihan luonnollistakin HALUTA vähän rauhoittua kun perheeseen syntyy vauva. Luonto on jo ihan sen tarkoittanutkin niin että äiti haluaa olla vauvansa kanssa, näin syntyy kiintymyssuhde kuin luonnostaan.
Mielestäni on myös kummallista jos ISÄ ei tässä tapauksessa ota esim. vähän vapaata ja ole lasten kanssa. Mikä pakko on molempien suorittaa???
Minulla on itselläni kolme lasta ja jos sen kasvatustyön haluaa tehdä kunnolla niin ei sitä tottavie tee toisella kädellä siinä sivussa!! Ehkä se toimii vielä pienillä vauvoilla mutta mielestäni myös isompi lapsi tarvitsee jatkuvasti sitä vanhemman läsnäoloa ja välittämistä.
Mutta eipä taida pitkää äitiyslomaa tälläkään kertaa pitää, eikö aloita jossain korkeassa virassa tammikuun alussa?