Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua asunnon ostoon - voiko uudiskohteista tehdä tarjouksen?

Vierailija
14.09.2007 |

Vai onko hinta se mikä myynti ilmoituksessa ilmoitetaan. Kohdetta jota olen katsellut kauppaa ainakin Kiinteistömaailma. Myynti ilmoituksessa on jo eritelty myyntihinta sekä kuukausierät jossa lyhennetään loppulainaa. Onko tälläinen systeemi edes kannattava vai mielummin ottaa lainaa pankista ja maksaa velatonhinta samantien???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ilmoituksessa mainitaan. Ehkä, jos asunnot ei mene kaupaksi, niin saattavat myöhemmin ottaa tarjouksia vastaan.

Voit maksaa yhtiölainan pois ottamalla itse sen suuruisen lisälainan tai sitten maksella vastikkeen yhteydessä. Kannattavuus riippuu siitä miten hyvän lainatarjouksen saat itse pankista ja sitä sitten vertaat yhtiölainaan. Huomioi, että yleensä yhtiölaina on mahdollista maksaa kokonaisuudessaan pois kerran tai kaksi vuodessa eli ihan lopullista päätöstä ei tarvitse tehdä vielä.

Itse makselimme ekat pari vuotta yhtiölainaa erissä pois, mutta nyt kun kilpailutimme asuntolainamme, maksoimme sen kokonaan pois ja otimme seb verran isomman lainan itsellemme.

Vierailija
2/2 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä tarjouksen ja myyjä voi joko hyväksyä tai hylätä sen. Yleensä talo mikä ei ole kauan ollut markkinoilla niin sen hinta ei putoa mutta niiden jotka ovat olleet kauemmin myynnissä niin yleensä on keskusteluvaraa. Sun pitää miettiä onko asunto ns, hintansa väärtti. Vaikuttaako siinä olevan paljonkin ilmaa välissä. Myydäänkö asuntoa sen nykyisestä arvosta vai onko siinä syystä tai toisesta omistajat pistäneet " omaa rahaa" väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme