Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En laittanut taloudellisista syistä lasta päivähoitoon vaikka kuntoutussuunnitelmassa nimenomaan suositeltiin ko. ideaa.

Vierailija
14.09.2007 |

Nyt olen sitten huono äiti. Meillä 4 lasta , kaksi murrosikäistä merkkifarkkuineen ja mp3 soittimineen, ja kaksi nuorempaa 4 ja 1 vuotiaat. Puheen viivästystä 4v ja suosittelivat yli kaiken päiväkotia. Mieheni tienaa juuri sen verran että minun tulojeni kanssa joutuisimme maksamaan sen max määrän, eihän tuo lapsilisä kata sitä.

Minusta sellaisissa tilanteissa jos lapsi tarvii päiväkotipaikkaa (olisi mennyt koko jonon ohi) ja se otetaan vastaan , tulisi tulla kustannuksissa puoliväliin. Emme saa sairaan lapsen hoitolisää, puheterapia kunnallista. Nyt olen se huono äiti joka tytyy niinkuin papereissa luki seurakunnankerho toimintaan 3x 2h viikossa, joka minusta ihan kivaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin lukiota käydessäni iltatöissä seurakunnalla. Meillä ei todellakaan teinien elektroniikka mene pienempien lasten terveyden edelle!

Vierailija
2/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sano, että on oikea ratkaisu. lapselle puolipäivähoito paikka, niin maksat n. 100 ekeä hoidosta.

alin hoitotuki lapsesi pitäisi saada, koska on 1 terapia käynnissä.

meillä pojalla viive myös puheen ymmärtämisessä, puhuu kuitenkin 3-4 sanan lauseita ja käsitteet on pojalle tosi vaikeita.

kyllä ne sua rupeaa hiillostamaan jossain vaiheessa, jos et lasta hoitoon laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisellä pitää olla merkkifarkut ja mp3-soittimet, mutta pieni lapsi ei saa tarvitsemaansa hoitoa. Itse laittaisin asiat aika erilaiseen tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
4/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi sinua huonoksi äidiksi?

Vierailija
5/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin ehdottomasti puheen vaatteiden edelle. Ja murrosikäiset duuniin vaikka lehtiä jakamaan. Heille kustantaisin perusfarkut ja itse saisivat tienata loput.