Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oliko sinulla raskausaikana selvä tyttö -tai poikaolo? Pitikö tunne paikkansa?ev

Vierailija
14.09.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerralla oli poikaolo ja poika tuli. Toka kerralla oli tyttöolo, mutta en uskaltanut toivoa sitä vaikka ultraajakin sanoi epävirallisesti mahassa olevan tyttö. Yllätys oli suuri kun tyttö sytyi!! Eli olen veikannut oikein, periaatteessa.

Vierailija
2/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla varma poikaolo, no, poikahan sieltä tuli. Toisella kerralla 100% tyttöolo. Myös kuopus on poika. Eli joko tiedän taikka en. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alussa oli poikaolo ja puolessa välissä vaihtui tyttöoloksi. Tammikuussa nähdään mitä tuli.

Vierailija
4/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeessa olin

Vierailija
5/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vartalo oli selvästi " poikavartalo" . Oltiin ihan varmoja pojasta, ja ultrassa olo vielä varmistui entisestään vaikka hoitaja ei sukupuolesta mitään sanonutkaan. Kuvasi kyllä pitkään ja hartaasti vauvan jalkoväliä... Nyt vieressä köllöttää maailman kaunein pieni poika!

Vierailija
6/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä vain en osannut edes ajatella että mulla olis tyttö vatsassa. ja poika tuli. toisella ja kolmannella kerralla olo oli ihan samanlainen, joten odotin poikia ja poikia meille on tullut jo 3.

Vierailija
7/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merkit myös viittasivat siihen.

Kaksi tyttöä sain :)

Vierailija
8/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sama painon nousu

- sama mahan muoto

- sama viiva

- sama pahoinvointi

tuloksena 2 tyttöä ja 2 poikaa

Vierailija
9/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oireet viittaa tyttöön ja olo ihan erilainen ku pojan kanssa. Raportoin maaliskuussa!

Vierailija
10/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikatunne -> poika tuli, kolmatta odottaessa oli tyttötunne -> poika tuli.:)

Kysyin kolmannen ultrassa epäuskoisena, että onko se ihan varmasti poika?? Ja ultraaja sanoi, että tuossa on kyllä ihan selvä pippeli jalkovälissä, printtaanpä tämän kuvan sulle mukaan, niin voit siitä sitten varmistua aina kun epäilyttää!;)

Eli kaipa se on 50/50 mahdollisuus, että tunne joko pitää paikkaansa tai sitten ei!:)

Kysy ultrassa jos haluat tietää, meilläpäin ainakin kerrotaan, jos sen ultraaja pystyy näkemään (riippuu vauvan asennosta).

Vierailija
11/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970 grammanen tyttö! Ei ollut raukalla edes nimeä hätäkastetta varten... meinasi tulla Pirjo, mutta ei sitten kuitenkaan.

Vierailija
12/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poika syntyi! Nyt on poikaolo, saas nähdä miten käy :)

Vierailija
13/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkas, päästin stereotypiat valloilleen ja olin varma pojasta. Tyttö tuli, hah, että eipä vois enemmän pieleen mennä:)

Vierailija
14/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokalla kerralla poika olo tyttö tuli

Vierailija
15/15 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan toista ja poikaolo on ollut alusta asti, mutta ei ihan niin voimakkaana kuin ekasta. Kun liikkeita alkoi tuntumaan tosi aikaisin ja tosi paljon napakoita potkujakin heti alkuun, alkoi poika tuntua jo varmalta. Rakenneultrassa näin sitten hänen " valtava" jalkateränsä, ja ajattelin että hih, olen oikeassa. Ja ultraajakin lopulta sanoi, että varma poikahan siellä taas uiskentelee :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi