Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajan suhtautumisesta koulukiusaukseen. Mita mielta olette tallaisesta? Kavi ilmi, etta poikaamme oli kiasutta mm. nimittelemalla ja tonimalla. Otin yhteytta optettajaan ja

Vierailija
14.09.2007 |

asenne oli sellainen, että teidän poika kun on nyt niin erilainen kuin muut pojat. (Poikamme on rauhallinen, kiltti ja ujo.) Eli asenne oli sellainen, että kun on erilainen kuin muut niin on ihan luonnollista, että kiusataan. Mitä sanoisitte opelle, tai mitä tekisitte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne ja välillä tunnen itseni melko avuttomaksi. Kait se on oikeesti niin et herkkää ja ujoa lasta on helpompi kiusata....

Vierailija
2/4 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamisen pitää AINA puuttua. Käsittämätön asenne tuolla opettajalla. Otahan yhteys rehtoriin jos ei muu auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opesta ei oo apua niin yhteys rehtoriin ja selvittelemään mikä siellä koulussa oikeen tapahtuu.

ihme asenne opettajalta, ammattitaitoa ei taida olla?

Vierailija
4/4 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pienenä koulukiusattu olin ujo ja arka eikä siihen auttanut mikään muu kuin isäni antoi ohjeeksi haukkua lyttyyn haukkujat eli asettua vastaan, se auttoi mutta kasvatti myös kovan kuoren joka on raottunut vasta aikuisiällä. Kuitenkin minusta kasvoi sosiaalinen ja paljon ystäviä omaava tasapainoinen ihminen.

Oma poika myös hiljainen ja pelkään että hän joutuu myös kiusatuksi mikään ei ole kamalampaa kuin oman lapsen joutuminen kiusatuksi ei edes se että itse on sen kokenut,(olen itse nainen siis)