Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisin ostettua tulevalle vauvalle

Vierailija
13.09.2007 |

toppapuvun? La on vasta helmikuussa, mutta haluan olla kaukaa viisas ja ostaa ennakkoon, ettei vauva jää ilman:/. Äitiysavustuksen puku on niin iso, että vastasyntynyt hukkuu siihen:(. Joku ihana pörröpuku olisi ihana:). Kaikki kaupat olen kolunnut läpi, muttei löydy!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukaloon menevä toppapuku ( hihat ja huppu normaali muta jalkaosa pussi jossa turvyön läpimeno aukko.

Oli tosiaan käytännöllinen.

Vierailija
22/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haaveileen isosta perheestä niin tuleehan sitä haalaria käytettyä sitten seuraavillakin...näin mä ajattelen. ja aina voi viedä kirpparille tai vaikka konttiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liian iso puku on turvallisuusriski, sillä kaukalon vöiden tulisi olla tarpeeksi tiukalla lapsen ympärillä, jos siinä lapsen ja vöiden välissä on höttöistä toppakangasta ruttuna, lapsi voi kolaritilanteessa päästä heilahtamaan enemmän kuin silloin, jos vyöt ovat tiukalla ja lapsi napakasti kaukalossa kiinni!

Vierailija
24/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heko heko...

Vierailija
25/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit hyvin kierrellä sitten, ja noita pieniä on aivan varmasti alessa jäljellä, ne kun menevät kaikkein huonoiten kaupaksi.

Vierailija
26/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun ostamaan kalliilla...olen miettinyt et jos en löydä sopivaa unisex-mallia, niin isukki saa käydä esikoisen kanssa haalariostoksilla mun ollessa vauvan kanssa sairaalassa. mun miehen makuun voin luottaa!

Vierailija
27/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 2,5-kiloinen tyttö olisi mahtunut haalarin toiseen lahkeeseen ja jos sen puvun kanssa oikeasti yritti saada lapsen kiinni kunnolla, piti haalari viikata vatsan kohdalta kolminkerroin.

Mä en epäile yhtään, että esimerkiksi nelikiloisen vauvan kanssa äp-haalarin ja kaukalon yhdistäminen on huomattavasti helpompaa..

t:se tuplavauvoja odottava, pörröhaalaria kauppaava vänkääjä :)

Vierailija
28/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo sitä voi käyttää siten kun se on tarkoitettukkin kuten makuupussia. Nykyään siitä vain ei saa semmoista mutta esim vuonna 90 sen sai neppareilla laitettua makuupussin malliin ja kun irrotti ni tuli haalari siitä. Mut jokanen tehköön miten tykkää mut mun mielestä se on turhamaisuutta ostaa 56 sm toppapukua ton takia !!!!

Vierailija
29/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää ihan umpisukkeloon siinä haalarissa. tai siis miellä oli ekalla vuoden05 haalari ja ei sitä saanut sinne niin et vyöt olisi voinut laittaa tiukalle ja olisi vielä pysyneet " kasvot pinnalla" . oli onneksi aikainen kevät ja voitiin aika pian siirtyä ohuempaan haalariin. silloin päätin et seuraavalle ostan sopivan. maalla joutuu kuitenkin liikkumaaan autolla joka paikkaa niin tuo turvallisuusasiakin on aika oleellinen. ja lapsia toivottavasti tulee vielä lisää joten haalarille on käyttöä myöhemminkin.

Vierailija
30/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli vain kielikuva, sen osoittamiseen, kuinka valtava se haalari on suhteessa vauvaan!

Mutta tosiaan, jos lapsen meinaa saada kaukaloon timmisti ja niin, että se jalkojen välistä menevä turvavyön osa oikeasti olisi jalkojen välissä, haalari pitää rutata kolminkerroin vatsan päälle, siis jos meinaa ettei se nouse ajon aikana kasvoille..

Tosin ilmeisesti tämä ongelma johtuu vain mun omasta kyvyttömyydestäni.. Paikkaan siis kädettömyyttäni sillä, että ostan lapselle sopivan kokoisen haalarin. Mikäs tässä kerskakuluttaessa, kun kuitenkin oon opiskeleva kotiäiti.. Rahaahan on!

Voi että te olette hassuja :)