Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: monenko hengen ryhmässä pystyt sanomaan edes yhden lauseen oma-aloitteisesti?

Vierailija
23.10.2008 |

siis uskallanko puhua isossa ryhmässä vai saanko suun vuoroa ylipäätään? Vai mitä tarkoitit?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vaikeaa olla työelämässä ilman tuota taitoa ja usein ahdistaa olla vaan hiljaa. Tulee niin huono itsetunto, kun muut osaa keskustella ja itse ei. Tuntuu etten jaksa enää yrittää kun olen niin kovasti yrittänyt ja suurin saavutukseni on tähän mennessä yksi sana ruokatunnin aikana. En enää voi sietää itseäni.

ap

Älä huoli, kyllä siihen kahvipöytään se hiljaisempikin kaveri mahtuu! Työyhteisölle on hyväksi, että siellä on erilaista porukkaa. Älä ole noin ankara itsellesi. Mä myös neuvoisin olemaan silti mukana porukassa ja kuuntelemaan sekä osoittamaan sen kehonkielellä.

Jos puhutte työasioista, niin voithan palata niihin myös jälkikäteen sähköpostitse, tyyliin "Tuli mieleen, että siinä projektissa voisimme..." Muutenkin jos kommunikoitte sähköpostitse, niin voithan ottaa niissä aktiivisemman tai sitten sellaisen sosiaalisen, hauskan asenteen ja lähentyä työkavereiden kanssa siten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän