Minkä ikäisen lapsen ollessa hereillä uskallat ottaa päivänokoset?
Mä olen toisinaan torkahtanut sohvalle tai makkariin kuopusta nukuttaessa siitä lähtien, kun poika on ollut n. 3 v. Nyt on reilut 4 v ja melkein joka päivä, kun nukutan kuopusta, nukun itse n. 5-15 min ja poika puuhailee sen aikaa itsekseen. Poika on aina ollut tosi järkevä siinä mielessä, ettei ole koskaan saanut päähänsä tehdä mitään tyhmää sillä aikaa, kun äiti ottaa nokoset. Leikkii vaan nätisti. Nyt tietenkin huomenna sitten tekee jotain älytöntä, kun kerran kirjoitin, että on niin järkevä =)
Kommentit (4)
mutta vieläkin nukun samassa huoneessa, että kuulen, jos rupee tapahtuu jotain kummia. Poika nyt vähän yli 4.
Nyt lapset ovat 5 ja 3 v, ja torkuttelen joskus heidän katsoessaan videota viereisessä huoneessa. Muihin leikkeihin en uskalla heitä jättää.
Tulee jotenkin mieleen se kun ne lapset sieltä mökistä oli lähteneet ulos vanhempien nukkuessa ja hukkuneet mökkirantaan...
en voinut sille mitään, mutta kuopusta odottaessa nukahtelin sinne tänne ja 1v esikoinen oli omillaan. Nyt on esikoinen jo koulussa. Koti oli turvalliseksi tehty.