Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusavuttomuuden huippu: miten teen kissalle ruokaa?

Vierailija
13.09.2007 |

Nolottaa ja hävettää edes kysyä. Mutta miten tehdään itse kissalle ruokaa... Jos esim. laittaa jauhelihaa niin kai se paistetaan vai ei, ja mitä siihen voi sekaan laittaa? Jonkun verran se on syönyt meidän kanssa samaa ruokaa, muttei mun kokkaukset näytä voittavan kaupan sörssleitä. Mutta en viitsis jatkuvasti kantaa noita yksittäispakkauksia kaupasta kissalle, se kun on kumminkin ihan maatiaiskissa ja popsii hiiriä yms. hyvällä halulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi valmistaa mitenkään. Meidän kissa on esim. aivan hulluna sian sydämeen, nam!

Vierailija
2/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka silakoita. Halpaa ja hyvää - pitää turkin kiiltävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possun liha täytyy trikiinin vuoksi kypsentää. Anna paljon lihaa, muuta se oikeastaan kaipaakaan. Vähän voi riisiin sotkea lihaa, jos haluaa. Ulkopaisti on myös hyvä.

Kalaa voit antaa vaikka keitettyjä ahvenia, raakoja silakoita jne.

Ruokaa ei mausteta.

Vierailija
4/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiltakin kissasivuilta, googlaa. Älä syötä kissalle pelkästään samaa ruokaa mitä itse syötte. Kissa tarvitsee proteiinipitoisempaa ruokaa kuin ihmiset.

Vierailija
5/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyllä nuo lihansyöjä eläimetkin kasviksia kaipaavat, ja luonnossa saavat ne syömällä kasvisyöjiä ja näiden mahalaukun sisällöt

Jos välttämättä haluat kypsentää niin keitä

Mutta jos kissa syö hiiriäkin niin varmasti raaka liha ja kala maistuu parhaiten

Vierailija
6/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne palaset kun joutuvat kissan mahaan niin voi olla edessä lääkärireissu :(

Vierailija
7/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Miun maun mukaan. Saat hyvioä vinkkejä ja kunnon tietoa kissan ravitsemuuksesta.