Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle puolueista!

Vierailija
23.10.2008 |

Oonko tyhymä jos äänestän ns. pelkkää ihimistä enkä kato mistä puolueesta se on? Löysin sellasen ehokkaan jolle haluaisin antaa ääneni, tyyppi on keskustan listoilla. Kertokaahan joku mulle eri puolueiden periaatteita, minä kun en niistä ymmärrä yhtään mittään! Kiitoksia!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti äänestät mielestäsi hyvää ehdokasta, jos puoluetausta ei kerran merkitse sinulle mitään. Tosi hienoa, että haluat äänestää, vaikka mielestäsi et ehkä puolueista mitään ymmärräkkään. Älä nyt tee tästä kynnyskysymystä itsellesi. Voithan tehdä jonkin vaalikoneen haun ja katsoa tukeeko jokin puolue selvästi omia mielipiteitäsi.

Vierailija
2/3 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntavaaalit on aikalailla henkilövaalit. Jokaisen kunnan oma puolueryhmä on tehnyt vaaliohjelman joita he tulevat ajamaan valtuustossa. Nämä vaaliohjelmat pitäisi löytyä nettisivuilta.

se on eriasia mikä on ryhmäkuri puolueosastossa ja onko ehdokas sitoutunut ehdokas.

Kokoomus ajaa yksityistämistä, yrittäjien etua

keskusta ajaa maaseudun puolesta asioita

sdp on tavallisen kaupunkiduunarin puolue

siinä kärjistetysti ja lyhyesti isoimmat puolueet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tuntuu olevan hirveän tylyjä asenteita joitakin puolueita kohtaan. Mikä mahtaa olla ihmisten yleiskuva keskusta-puolueesta? Ehdokas jota aion äänestää on puolituttu joka tuntuu ajattelevan asioista samaan tyyliin kuin minäki...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi