/\/\ JOULUTÄHTÖSTEN VAUHDIKAS LOPPUVIIKKO /\/\
Kommentit (20)
Univelka ja oma tauti alkaa jättämään jälkensä.
Etsin aamulla hysteerisesti meidän kakao purkkia, jääkaapissa se oli(eilen illalla sen sinne väsyneenä olin laittanut) Ette arvaa kuika lapset nauroi kun sen sieltä löysin...
Sit perinteiseen malliin Aatu alkoi haisemaa kun istui koneelle ja tietysti mentiin pesulle, vessassa todettiin ei sielä vaipassa mittään ole(normaali minä olis kyllä tarkistanut asian ensin).
Niin ja kun olin lädössä viemään vanhempia muksuja dagigseen tuli tunne et jotain puuttuu, ne oli rillit.. olivat edelleen yöpöydällä.
Tavoistani poiketen yritän nukkua päikkärit tänään.
Onks muilla tähtösillä tapana konttia jokin lelu suussa? Meillä Adam harrastaa sitä usein.. tosi hassun näköistä. Koiraltako lie oppinut?
Vangitsin herran hetkeksi matkasänkyyn, että saan kirjoittaa tän loppuun. niin monta kertaa herran jo tämänkin aikana olen tihutöistä hakenut.
Iitulille mukavaa matkaa. Luota vain siihen että Saralla on kaikki hyvin, äläkä anna pelolle valtaa :D Eikös se lääkärikin vähän niin sanonut.
Rusina En nyt ihan tarkaan tässä viitti kertoa, mut tekniikan alalta hain paikkaa. Työ liippaa läheltä nykyistä työtäni. Takaisin vanhaan työhön tai siis paikkaa en tahtoisi.
nyt alkoi huuto sägyssä...
nefili ja tasmaanian tuholainen
pompitaan pompitaan ku jaksetaan :) vauhdikkaasta en nyt niin tiijä...
ne jumpatkin mihin ilmottauduin alkoivat viime viikon maanantaina mut olen tähän mennessä käynyt tasan kerran vesijumpassa tiistaina :) on sitä niinku niin saamaton ett huh huh.
kävin eilen riksun kirppiksellä. meikäläinen on ihan hulluna kaikkiin kirppiksiin ja teen kyl löytöjä aina jos sinne pääsen. eilenkin löysin AIVAN ihanat järkyttävän korkeilla korolla olevat mustat saappaat. aivan ihkut. mulla on aina pakko ostaa jos jotain kivaa löytyy , oli se hinta sit melkeen mitä oli, nimittäin mua jää muuten harmittamaan aina.taqi sit jos emmin siinä ja menenkin sit vaikka myöhemmin hakemaan niitä niin eihän siel enää sit oo.
Sit löysin RAKENNEKYNSI-paketin jossa on kaikki tarvikkeet rakennekynsien tekoon: uv-valot, kynet,liimat,leikkurit,aineet , opetusvideo ym. härpäkkeet :) kAIKKEE sitä tulee ostettuukin ja ukko oli taas vähä ett just just. mut pakko saaha niin pakko saaha :)
löytyi sieltä penskojen huoneeseenkin aivan ihanat verhot ja sit sellaset ikean valkoiset läpikuultavat perhosverhot :)
sanoinkin ukolle ett kyl tuolla kirppiksellä saa keposeen ajan kulumaan mut ukko sano siihen että hän EI TODELLAKAAN SAISI AIKAA KULUMAAN SIELLÄ.
HESASSA HALUTTAS KÄYDÄ JOSSAIN KIRPPIKSELLÄ MUTTA MULLA EI OLE HAJUAKAAN ETTÄ MISSÄ NIITÄ ON??? OISKO JOLLAIN VINKKEJÄ HESAN HYVISTÄ KIRPPIKSISTÄ.
TAI HELSINGIN YMPÄRISTÖSSÄ MUUALLAKIN OISKO JOTAIN HYVIÄ.
tuolla riksun kirppiksellä oli kyl kaikkee,täytyy taas päästä tsiikaan sinne kun menin eilen vähän juosten kusten ku oli niin kiire :)
joo,jA SUNNUNTAINA ois sit synttäritkin :( empä taija juhlistaa mitenkään niitä. toisaalta vois vähä viihteellä käydä lauantaina mut se KAAMEE KAPULA SIT sunnuntaina ei innosta yhtään. no katotaan nyt muuttuuko mieli tässä parin päivän aikana ;)
SIT VÄHÄN LENNUKASTAKI:
kävelytuolilla sutii ympäri pientä kolmiota :) lattialle kun laittaa niin konttausasentoon nousee samontein ja sit siitä heittäytyy aina mahalleen ja liikkuu näin eteenpäin. OMA TYYLI , sanoisinko. ;) mut ei jaksa kovin pitkälle vielä tuolla tyylillä. pitikin tuo kävelytuoli hommata...tottakai se siinä viihtyy ja sillä menee kun pääsee sillä huoneesta toiseen.sitpä ei lattialla olo oikeen kiinnostakkaan :( ei nouse viel istumaankaan.
AIVAN JÄRKYTTÄVÄN RÄKÄNEN tuo lennukka on. tosiaan kuhan ei korvat oo tulehtunu kaupan päällisiksi. yöt on nyt nukkunu suht hyvin räkäisyydestä ja rohinasta huolimatta.
mutta nyt meen kahtoon m issä se veli-LEEVI on ku huutaa jostain vaatehuoneesta lukkojen takaa...mitähän taas keksiny,koko ajan jossain pahanteossa.
--KULAHTANUT MIILUKKA + RÄKÄISET LAPSET--
Meillä Joel kans konttaa lelut suussa paikasta toiseen ja jos löytää jotain oikein mielenkiintoista niin ottaa sen käteen ja konttaa äkkiä pöydän alle istumaan ja katsoo vasta siellä, eli menee piiloon... Aika ovela ukko :)
Poju on ruvennut matkimaan, kun joku yskii niin kuuluu kaikuna " herrasyskä" taustalta, kun huudan lapsille " hampaan pesulle" niin pikku-ukko huutaa hurkku suorana " paan, paan" , kun joku lähtee niin kuuluu " ei ei" ja kun on nälkä niin sitten mennään levittelemään pilttipurkit ja maidot lattialle. Yhdesti kun oli kakka housussa niin ukkeli toi minulle lattialta löytämänsä puhtaan vaipan ja änkesi syliin istumaan. Autoni on temppuillut (ei tahdo lähteä käyntiin) ja yhtenä aamuna oltiin menossa kiireellä kouluun ja lapset istuivat rivissä takapenkillä ja auto ei lähtenyt käyntiin, takapenkiltä kuului ensin isoveljen suusta kommentit " auto ei lähde käyntiin" ja pikku-ukkeli huuteli " tiin tiin" , arvatkaa naurattiko vaikka oikeasti otti päähän aivan tonnilla tuo autonrakkine.
Meillä kontataan tosi lujaa, välillä otetaan kilpailuja, kun isommat lapset ensin tuovat Joelin pois huoneestaan niin sitten mennään kilpaa takaisin lastenhuoneisiin, Joel liikkuu melko liukkaasti kun vain haluaa. Viime viikonloppuna oltiin ulkosalla konttaamassa ja se näytti olevan aika mukavaa.
Joel syö lähestulkoon kaikkea, teen perheen ruuat kaikki samassa kattilassa ja otan Joelille muutaman lusikallisen ennen suolan+mausteiden laittoa. Ollaan syöty " kiinalaista" ja spaghettia, kaikki näyttää menevät aika hyvin. Höyrykattila on aika oivallinen, laitan Joelin vihannekset folioon perunoiden päälle ja sitten muusaan muusiksi ja laitan lihaa/kalaa/kanaa sekaan. Raejuustoa syödään ja pikkuisen on maisteltu jotain makeaakin, kakkua ja leivosta. Leipä menee ja näkkärit.
Mutta nyt taas kuuluu kutsu-huuto ulkoa, mukavaa päivänjatkoa kaikille :)
MrsCruiser
pikainen tervehdys! Kone tökkii edelleen ja kirjoittaminen jää aina. Sorry...
Meillä räkää liikenteessä myös, nokka valuu ja pari yötä on nyt huutanut niin että pelkään korvia. Muuten tuo ikiliikkuja on kyllä hyvänvointinen ja pirteä, repii kaiken alas pöydiltä jo, pöytäliinoja ei voi pitää, ylettyy paperikasoihin yms. pöydällä ja vetää kaikki päällensä. Eilen yritti stereoita päällensä ja just nyt kirjoittaessani veti taas paperipinkan jota repii nyt tyytyväisenä pöydän alla... :D
Oikea täystuho tuo on siis.
Hampaita tehtaillaan numeroita 3 ja neljä ja ne kiukuttaa kovin.
Ruoka maistuu kohtalaisesti, ei niin hyvin kuin veljellensä aikoinaan mutta syö kuitenkin onneksi jotain. Maitoa menee sit ihan järkyttävät määrät, juo koko 2dl nykyään kerralla ahnaasti aina. Meneeköhän joku noin 8dl päivässä..?
mulla tänään äitiysloman viimeinen päivä! Miten aika onkaan mennyt!! Kävin just kelassa sanomassa että jään kotiin ja vein samalla papereita, isyysrahahakemuksen yms. Tulot kyll tippuu tässä mut ei voi mitään. Pakko kai koittaa hillitä vähän menojakin.
äh, pakko saada kahvia lissää, palaan linjoille kohta.
äk
Täällkin muuten loppui vanhempainloma jo alkuviikosta enkä edes hoksannu! :o Nyt mennäänkin kodinhoitotuella mikä ei minua haitta yhtään kun sitä saa enemmän kuin tuota minimipäivärahaa =))
Tämän kuun lopulla tuleekin ensimmäinen kodinhoitotuki kun sain kiikutettua ne hakemukset ajoissa kelalle... Ens kuussa pitää kylläkin jo ilmottaa että en tarvitse enää sitä hoitolisää kun miehen tulot taitaa nousta uuden työpaikan ansiosta sen verran että menee rajan yli.
Täällä on kuljettu lelu suussa siitä asti kun oppi ryömimään. Tai oikeastaan tais leikkiä jo ennenkin ryömimistä niin että yks lelu oli suussa ja toinen kädessä. Täällä on koko suku nauranu että tuo poikahan on ihan höpsö kun se noin tekee, mutta hah! nyt voin sanoa että se on ihan normaalia =D Meillä taitaa olla muutama kuvakin missä pojulla on just joku rengas tms sellainen suussa että pitääpä laittaa yks niistä kuvista niihin mitkä lähetän teille... Sitten kun saan ne vaan laitettua koneelle =)
Tässäpä ois muuten linkki edelliseen pinoon... Meinas ihan unohtua =)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11230163&p=&mpage=1&tmode…
Huoh... Lassi kaatoi tuommosen kissojen sängyn päällensä kun nousi sitä vasten polvilleen ja rupes heiluttaan. Siinä " sängyn" päällä oli vielä toinen kuljetuskoppa turvassa Lassin käsiltä että kissoilla olis edes joku rauhallinen paikka nukkua ja sekin lensi sieltä vielä päälle... Poika makas vaan ihan närkästyneenä maassa semmoisella ilmeellä että eihän tässä näin pitäny käydä ja minä ajattelin että antaapa sen nyt olla vähän aikaa, mutta ei... Minuutin päästä takaisin ja taas meinas saada sen päällensä! Tuo se ei usko millään...
Mutta nyt kuulostaa siltä että poju on löytäny taas vähän liian mielenkiintoista puuhaa että pitääpä lähtä kattomaan...
Joelilla oli muuten ollu aika hassuja vinkeitä =) Siellähän on pieni papukaija =)
Pimmi ja Lassi
Hmm... mitäs meille kuuluu. Lääkekuuri tekee tehtäviään, tytteli on paljon paremmalla tuulella ja räkä huilaa kiitettävästi. Toivottavasti nyt menee ohi tämä nuha pian, eikä ainakaan vähään aikaan uusisi (toivossa on hyvä elää)
Miilukkako se oli joka kirppiksillä tykkää kierrellä?
Itse käyn myös paljon, mutta lasten kanssa en sinne halua mennä; nuorempi ei viihdy ja vanhempi juoksee ympäri kuin päätön kana. Yritä siinä sitten katsella rauhassa.
Yleensä ostan kirppiksiltä lapsille jotain, hyviä vaatteita ja viime viikolla tein esikoiselle hyvän löydön, ostin tuliterät Reimatecin kengät 20 eurolla. Siis ne oli kyllä käyttämättömät, ei naarmun naarmua, ei edes pohjassa. Talvikengät hän tarvitsi kuitenkin, ja tuskin mistään uusia saa 20 eurolla?
voi, esikoinen kolhi itseään, täytyy mennä :(
Kylläpäs on nyt syysflunssaa liikenteessä. Pikaista paranemista kaikille nuhanenille!! Meillä isäntä oli kovassa flunssassa, vieläkin yskii vähän. Mä ja neiti ollaan ainakin vielä säästytty tältä taudilta. Nyt tietysti iskee heti kun tänne kirjoitan että ollaan saatu olla terveenä. Mutta en tiedä vaikuttaisko se, kun aloin antaa neidille rela-tippoja heti kun miehelle tuli nuha. Voisko se vähän auttaa tota vastustuskykyä. En tiedä.
Meillä ei mitää kummempaa. Mekin ollaan vähän odotettu tota että neiti rupee konttimaan lelu suussa (meilläkin koira). Mutta ei ainakaan vielä. Jos hänellä on leluja käsissä, hän konttii kyynärpäillään. =)
Meilläkin tehdän tuhotöitä minkä ehtii. Tänään otin jääkaapista ruokavärkit esille ja sillä välin hän ehti laittaa patalapun koiran vesikuppiin ja hauskaa oli kun kädetkin kastui. =) Hän kun on löytänyt keittiöstä laatikon missä on patalaput ja jotain reseptikirjoja. Ja se vasta kivaa onkin. =)
Kirsikkka
toivottavasti teillä on vielä hyviä öitä edessä, ehkä ne pahhimmat olis nyt pian ohi jos hampaista johtuu. Yritän puhaltaa vähän unihiekkaa sinne päin ennen kuin meen illalla nukkumaan. =)
Nefili
Mä kävin tänään töissä moikkaamassa, eikä yhtään tullut ikävä sinne. Ei niinkuin enää pysy kahvitauon jutuissa mukana. Noh, mäkin olen nyt ollut poissa vuoden, kun jäin sairaslomalle niin aikaisin. Eri aloilla me sit ollaan, mutta muakin huvittais suuresti vaihtaa työpaikkaa jos vaan tulis jokin hyvä tarjous jostain. Onneksi on tämän syksyn vapaana, että saan vähän etsiskellä ja miettiä mitä haluan. =)
Illalla tulee vieraita joten nyt pitäis vielä imuroida ja vaunuissa tietysti heräillään... Aina näin. =/
rusina
Myöskin ylimääräinen energia käy.....
Niin, tänään pitäis Siivota koko talo, leipoa kakku, pullaa, keksejä,(kun ne pitää olla niitä avaruusaluksen muotoisia :D) Tehdä koristeet(planeettoja,ufoja yms)Käydä asioilla ja kaupassa.. Iiik!!! Pojalla on siis huomenna avaruus synttärit ja niitä varten tässä hösään.
Oma olo alkaa olemaan parenpi, onneksi.. suolavesi sieraimeen auttaa kummasti :)
Ei maar nyt on pakko ruveta hommiin, ei nua itestään tule tehdyksi.
Aurinko paistaa vihdoin, piristää sekin kummasti :)
Lämpimin ajatuksin
nefili ja Adam
Koulussa olen, hirveellä vauhdilla kun tuli tosi kiire (jäin katsomaan tuota kaunista nukkuvaa poikaa enkä raaskinut lähteä) ja nyt meillä onkin aamuluennot peruttu... No, ehtii tänne nettiinkin vaihteeks.
Tänään vien asuntohakemukset siitä kämpästä, toivottavasti saadaan se! Käytiin katsomassa ja vähän kävelemässä siellä pihalla, kaikki on tosi pientä verrattuna siihen mitä muistin. Mähän asuin siellä ekat 13 vuotta elämästäni... Mulla on vaan pieni pelko siitä, että meidän tulot heittää liikaa siitä mitä laitoin hakemukseen, kun tein sen täällä koululla eikä mulla ollut mitään papereita mukana, arvioin vaan. Mutta toivotaan että onnistuu.
Nyt esseen pariin.
Tinnis
Aurinkoista perjantaita! Täällä oli pakkasta pari astetta aamutuimaan ja piti alkaa heti uunia lämmittämään jotta ei tule vilu. Säästetään öljyä ja lämmitetään uunia nyt kun nämä minun tuloni romahtivat...:( hahaa....
Meilläpä KÄVELLÄÄN! Työntökärryjen kanssa tosin mutta siitä se lähtee :) Laitoin kärryyn paksuja kirjoja painoksi ja poju työnteli illan kärryjä edestakaisin ja hihkui riemusta. Vitsailtiin että voitaisiin tarjota Joelia kirjastoon kiire-apulaiseksi kun tykkää työnnellä kirjakärryjä.
Alkuviikon masennuksesta toivuttuani ilmoittauduin kansalaisopiston maalauskurssille, joogakurssille ja vieläpä koulun vanhempaintoimikuntaan ja partioon retkikuskiksi. Olen tehnyt lauantaisin töitä mutta nyt on ollut kuukausi vapaata ja taas huomenna menen töihin, on muuten aivan ihanaa päästä pois kotikuvioista edes yhdeksi päiväksi. Ja täytyy pukeutuakin hieman fiksummin ja laittaa tukka aamulla, ei kehtaa ihan tuulipuvunhousuilla lähteä " bisnestä" tekemään. Lisäksi lupauduin tekemään töitä mieheni firmalle, ensi viikosta lähtien alan " siistiä" skannattuja rakennuspiirustuksia, eli vanhoja piirustuksia on skannattu ja miehen yritys otti urakaksi muuttaa ne digitaalisiksi. Kuvissa on vanhan paperin jälkiä ja ne täytyy " pyyhkiä pyyhekumilla" lvi-cads:illa siistiksi. Helppoa mutta hidasta hommaa, vähän niinkuin valokuvien käsittelyä.
Mutta nyt pitänee lähteä pukkimaan ukkoa nukkumaan, herättiin taas 6.30 ja aamupäikkärit alkavat olla käsillä.
MrsCruiser
Oikein hyvää huomenta! Neikä on nukkunut koko yön heräämättä!! =) Pikkasen on kuitenkin väsy, kun ei tajua mennä ajoissa nukkumaan, mutta ei niin pahasti. Neiti on kyllä syönyt sen vellinsä joskus yöllä, mutta mä en ole siihen herännyt vaan mies on kiltisti käyny syöttämässä. =)
Eilen meillä kävi vieraita ja kyllä heti on hälinää kun tulee muutama muksu lisää taloon. Saa huokaista helpotuksesta kun ne lähtee. =)
Tänään olis taas koulupäivä eikä innostais yhtään. Mulle sopis paremmin että koulu olis heti aamusta ettei vasta illalla. Sit tulee kotiin just kun neiti menee nukkumaan. Mutta eipähän ole montaa koulupäivää kuukaudessa joten eiköhän se onnistu.
Nyt jos menis juomaan kupposen teetä, kun neiti touhaa omassa huoneessa. =)
rusina & M
[color=red] Hyvää viikonloppua!! [/color]
Olipas hyvä idea toi että laittaa työntökärryyn kirjoja painoksi. Täytyy heti hakea meidänkin kärry tuolta tallista sisälle. Eilen viimeksi ajattelin, että koskahan tasapaino on sen verran hyvä että pysyy kärryn perässä eikä kärry karkaa edeltä. =) Kokeillaan! Katsotaan kuinka meillä toi onnistuu...
Pinoa nostan ja häivyn laittamaan pikkumiestä uneten maille. Palaan asiaan myöhemmin.
Kirsikka ja Akke-vauva
Tjahas... mitäs sitä sitten onkaan sattunut... hmm...
Kaupungilta soitettiin Akselin hoitopaikasta. Aikas läheltä löytyi paikka, matkaa vaan muutama kilometri :) ens viikolla soitan tutustumiskäyntiä sinne niin sitten näkkee tätin :)
Mukava yllätys oli tänään kun tilille oli tumpsahtanut loppukuun palkka :) tää ' loma' mulla loppuu 17.pv ja loppukuun olen kesälomalla niin siitä sitten palkka maksettiin :)) Meillä kun lomalla saa normaalin palkan ja vastavuoroisesti meillä ei ole lomaltapaluurahaa.
Minäkin innostuin kun kaupungilla lampsin aikaa kuluttamassa niin näin kultasepänliikkeen ikkunassa lapun ' myyjä saa paikan' :) hetkeksi innostuin jotta haen siihen, ihan vaan vaihtelun vuoksi :)) mutta kyllä asiaa mietittyäni totesin jotta ei sopisi mulle kun olen tottunut ratkomaan hiukan monimutkaisempia asioita työssäni niin taitaisin tylsistyä siellä :))
Akseli ei edelleenkään konttaa, ei ryömi, ei nouse seisomaan :) Tuttua oli tuo lelu suussa ja toinen kädessä :)) Yleensä kun hänelle antaa ' reikäleivän reiän' (=pieniä ja kovia pyöreitä leivänkannikoita) syötäväksi niin se roikkuu suupielessä ja samalla leikitään leluilla :)) Hauska tapa pojalla on se kun sanotaan kiitos tai käsipäivää niin Aksu kumartaa :))
Haa, isot muksut menivät isälleen ja palautuvat vasta huomenna :)) rauha ja hiljaisuus talossa!! Ovatkin viimeisen kuukauden aikana nähneet isäänsä kokonaiset kaksi tuntia!
Akselilla oli kummallinen nukkumajuttu tossa kolmen päivän ajan: tirsotti 20min ja heräsi huutamaan ihan suoraa huutoa: siis ihan unessa niin ettei mitään kontaktia saanut poikaan :// Siis tätä oli yöllä ja päivällä - - oli tosi pelottavaa kun poika ihan pihalla :/
Jahas, nyt on muori istunut ihan liian kauan koneella: on komento sen kuulosta tuolla selän takana. Heipat kaikille ja mukavaa viikonloppua!!
RauPotar ja kohtelias Aksu
...Huih, melkein vuorokauden nettipimento on päättynyt, uusi kone ja kauhia kun tämä nopia! Ei meinaa perässä pysyä.
Löysin kirppikseltä (samaiselta missä Miilukka vieraili) liesisuojan, nyt ei enään pääse nappuloita vääntelemään kävelytuolin " selässä" .
Nyt jatkamaan perhe-eloa...
Kirsikka ja Akseli uupunut mies
ja samalla on hyvä hetki [COLOR=RED](SIZE=4] ONNITELLA MIILUKKAA !!! PALJON ONNEA PÄIVÄN SANKARILLE[/COLOR][/SIZE] , niin niitä vuosia kertyy muillekin;)
-nani ja neiti 9kk++
joo,tosiaan SYNTTÄRIHUMUSSA...siivonnu täällä koko aamun :) ett meneehän se toki näinkin. nousin jo seiskalta ku lenni ei nuku enää pitempään :( ja aattelin sit ruveta pyykkäämään ja siivoomaan näin synttäreiden kunniaksi ;)
kiitos vaan onnitteluista... mittariin napsahti sit 28vee....
olin mä sit perjantaina veljen luona tampereella vähä " juhlistamassa" perinteisesti.... mut eipästä muuta.
pitäsköhän se synttäreiden kunniaksi tänään lopettaa tupakin poltto kun askiki sopivasti loppuisi ;) joo,no en tiiä.... oishan se kyllä hyvä antaa itelle synttärilahjaksi pitempi elämä ;) heh....
mutta tää synttärisankari jatkaa viel mopin heilutusta täällä :)
--miilukka 28vee ja kriisiä pukkaa päälle ;) + lenni 8,5kk joka otti tänään " konttaus-askeleita" ---
Ensin [color=blue] ONNEA MIILUKKA!! [/COLOR]
Tänne ei mitään uutta. Neiti konttii, nousee seisomaan ja sanoo jonkun " sanan" . Osaa sanoa nam nam (ruoka), mamma (minä) ja sit koiran nimi tulee jotenkuten oikein. =) Kävelemään ei vielä pääse, joten kärry saa mennä hetkeksi sivuun meillä.
Täällä oli eilen sähkökatkos, joten BB jäi näkemättä. Tapahtuiko siinä mitään katsomisen arvoista? Toivottavasti tänään saa nähdä, kun joku sieltä nyt sitten lähtee. Mä en osaa yhtään veikata, että kumpi.
Ei nyt pitää mennä tekeen ruokaa isännälle kun tulee kohta kotiin. Ja neiti on nukkunut 10min kuluttua 3h!!!! Ei oo hetkeen nukkunu päikkäreitä niiin kauan. Uskomatonta!
rusina & M 9½kk
Meillä ei sitten nukuttukaan hyvin kuin yksi yö. Kauhean mekkalan poika piti puolen yön aikaan. Ei auttanut lopuksi kuin tissi ja sitten nukkui viiteen ja vieläkin posottaa. Minä olen niin onnessani siitä yhdestäkin nukutusta yöstä, jotta sillä jaksaa pitkään. Eihän tässä mitään olisikaan, mutta pikkuneiti pitää kouluun herättää, mietin kyllä että saa luvan alkaa itsenäisesti hoitamaan aamupuuhansa. Mikäli veljensä vielä tykkää kovasti yöllä huudella...
Tää lähtis kohta ikeaan. Jotain pientä ja tarpeellista haussa. Tuolla asenteella sinne on kovin vaarallista mennä.
Non-ni, nyt kuuluu kutsu prinssin, pittää mennä.
Kirsikka ja Akseli, uneton mies.
ps.Liittäköön joku fiksumpi edellisen keskustelun tähän. Käymälläni atk-kurssilla vuonna -90 ei sellaista opetettu...! ;)