Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi lähteä kavereiden kanssa etelään esikoisen isyysloman aikana?

Vierailija
23.10.2008 |

Eli mies haluaa lähteä etelään isyysloman aikana, koska se on siis lomaa. Mitä mieltä olette? Minä ja vauva siis jäisimme kotiin. Mies tosin lähtisi vain viikoksi ja olisi kaksi viikkoa kotona.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni on tällainen perinteinen mies: vaimo hoitaa kodin ja lapset ja mies tekee uraa ja näkee kavereita baareissa.

ap

Vierailija
2/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyysloma ei ole mikään "isän virkistysloma"!!! Itse ainakin tarvitsin apua ja tukea esikoisen syntymän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, mutta en ole tämä vaimo.

Kuulin tämän jutun yhdeltä lähistöllä asuvalta naiselta ja multa meinasi tippua korvat. Siis että tällaisia miehiä oikeasti on. Halusin vain kuulla, että onko tämä normaalikin käytäntö. Onneksi ei.

Vierailija
4/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteinen mies ei kyllä kavereiden kanssa baarissa roiku, vaan tekisi kotona ne miesten työt=)

Vierailija
5/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatika suostuisi lisääntymään moisen sian kanssa. Luulisi, että tuossa vaiheessa joku muu olisi tärkeämpää kuin etelänloma kavereiden kanssa.. ei taida kaveritkaan kovin fiksuja olla kun eivät yhtään ihmettele.

Vierailija
6/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mieskin lomaa kaipaa. Emmehän voi tietää mikä pirttihirmu ap on kun täällä asioitansa kertoilee. Ja hei; ap:lla on vain yksi lapsi, yhden kanssa pärjää aina. Mieshän voi saada lomalta vaikka minkälaisen inspiksen vauvanhoitoon.

Vierailija
7/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo ei varmaan tule yllätyksenä. Itsepähän olet miehesi valinnut, sitä saa mitä tilaa.

Meillä ei edes ajattelisi tuollaista, halusi itsekin olla kotona uuden vauvan kanssa. Etelään voi lähteä joskus muulloin, tuo aika on sellainen, että yleensä äiti tarvitsee tai ainakin toivoo apua ja huolenpitoa, erityisesti esikoisen kanssa. Ja myöhemmin sitten muiden lasten kanssa.

Vierailija
8/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku oli kuulemma niiden ainokaisen lapsen isyysloman ajan lapissa kalassa. Siis kokonaiset kolme viikkoa... Hohhoijaa, eipä onnistuisi meillä. Onneksi ei mies edes halua vaan puhuu nyt jo innoissaan miten saa olla kotona lomalla sitten kun vauvamme syntyy. Ja tää on jo kolmas.

Enpä tiedä mitä sanoa miehestäsi... Itse en kovin korkealle arvostaisi jos mies lähtisi lomareissuun tuona hetkenä. Se kun on tarkoitettu vauvaan tutustumiseen ja oman perheen arjen pyörittämiseen.

Vierailija
9/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, hyvä mies ja isä lapsilleen.

Vierailija
10/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takaisin kotiin siltä lomalta ei sitten enää tarvitse tulla.

Siis OIKEESTI, ei se ole mitään miehen VUOSILOMAA vaan aikaa jolloin on tarkoitus TUTUSTUA vauvaan ja auttaa synnytyksen jäljiltä väsynyttä äitiä.

Vierailija
11/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ap ei ollut tämä vaimo, vaan halusi kommentteja.

Vierailija
12/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se äiti mieluummin mene, takana pitkä raskausaika ja synnytys. Hän siinä loman tarpeessa on. Mies jää kotiin vauvan ja pullojen kanssa! :)

Vierailija
13/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroalttius on suuri, jos tapaakin jonkin kivan misun, niin lähtee kyllä.

Vaimon kannattaa ottaa tämä huomioon esim. omaisuusjärjestelyissä, avioehdoissa yms., niin että lapsen tulevaisuus olisi ainakin taloudellisesti turvattu. Tällainen isä saattaa myös eron tullen sanoa, ettei halua ex-vaimolleen mitään maksaa (ja tarkoittaa tällä siis elatusmaksuja) ja nekin voi kiemurrella pieniksi erilaisilla järjestelyillä.

Vierailija
14/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaan äkkiä pihalle, kun ei vaimon pillin mukaan pompi.

Vierailija
15/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaa lapsen mukaan etelään, koska sitä vartenhan isyysloma on, että isäkin pääsee viettämään aikaa lapsen ja perheen kanssa.

Tai lähdette yhdessä koko perhe, eikö se olisi reilua.

Minä ainakin ottaisin tuollaisen loukkauksena.

Vierailija
16/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en usko, että mieheni olisi edes halunnut lähteä vauvan synnyttyä etelään kavereiden kanssa. Toisen lapsen synnyttyä ja vauvan ollessa viikon kävi parhaan kaverin polttareissa yhden illan. Se oli ihan ok..mutta viikoksi...ei se olis malttanut olla niin kauaa pois =)

Vierailija
17/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa olen kyllä vaimon "puolella", jos avioero tulee. Miehen asenne on aivan kamala. Joka viikonloppu käy kavereiden kanssa baarissa tsekkaamassa tarjontaa, viikolla bisnestuttujen kanssa baareissa. No, itsepä sen miehensä valitsi.

ap

Vierailija
18/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeanlaistakin, minusta.

Vaimoni totesi myös että hänen pitää päästä kavereidensa kanssa shoppailemaan viikoksi.

Tästä sitten on riidelty pari kuukautta kun minä vangitsen hänet ja ei saa olla olenkaan omaa elämää jne.

m34

Vierailija
19/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

te idiootit osaa lukea? ainakin kolmessa kohdassa on mainittu, ettei ap ole tämän jutun vaimo!!

Vierailija
20/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sai aikanaan viikon isyyslomaa. Vietti viikon kiertäen festreilla ja kavereiden kanssa pitkin Suomea ja tuli kovassa krapulassa kotiin viimeisenä lomapäivänä.

Tosin, tämä nyt oli vain yksi juttu kaikkien niiden muiden tempausten joukossa. Olin sen verran "fiksu" loppujen lopuksi, että otin eron ja lähdin lapsen kanssa. Tosin reilu 4 vuotta yritin toista muuttaa, ymmärtää ja kestää, mutta sitten kamelin selkä katkesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi