Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä apu tikkuilevaan ja tunnottomaan käteen?

12.09.2007 |

onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa kuin minulle...eli toinen käsi on ollut jo useamman viikon välillä enenmmän ja välillävähän vähemmän tikkuileva ja tunnoton.sormenpäillä en tunne mitään ja yöllä herään kipuun..eilen tein siivosin ja touhusin kotona ja nyt pitäs alkaa naputteleen pitkää koulutyötä, mutta ku SÄRKEE niin paljon kättä kun pitää näppäimistöllä.jos antaa vaan roikkkua alhaalla niin ei käy niin kipeää..mikähän tähän auttaisi?kipu tuntuu eniten oikean käden kämmenessä ja sormissa. ja sormenpäät on tosiaan tunnottomat.pahin turvotus on ohi jo mutta kipu tullut sen tilalle.raskauviikkoja on 35.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sormenpäät ovat oikeassa kädessä päivälläkin puuduksissa. Varsinaista kipua ei kyllä ole. En tiedä olisiko kyse rannekanavaoireyhtymästä, jolle raskaus saattaa altistaa. Googleta lisää tietoa niin osaat tehdä nettidiagnoosin, olisiko siitä kyse :o)

Viikkoja on minullakin 35, ja tämä on jo kolmas raskaus. Aiemmin ei ole tällaista ollut, ja toivottavasti helpottaa kun vauva on syntynyt.

Vierailija
2/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ne on jumissa niin veri ei kierrä kädessä kunnolla.

Fysioterapia voisi olla avuksi, eli lääkäriltä siihen lähete jos hän katsoisi sen auttavan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tosi kurja vaiva! Eli turvotuksesta johtuen joku hermo joutuu pinteeseen ranteessa ja aiheuttaa mm. säryn ja puutumisen. Mulla on ollu lääkärin määräämänä tukirannekkeet joka yö molemmissa käsissä jo jostain 20 viikolta asti.. Särkee ja puutuu päivisinkin jonkun verran, mutta yhtään yötä en olis nukkunut varmaan ikiaikoihin jos niitä rannekkeita ei olisi. Toivottavsti vaiva häviää heti synnytyksessä ja jos näin niin sitten tätä vaivaa olis maksimissaan 3 viikkoa enää jäljellä! =D

Colatoffee

Vierailija
4/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan lyhyen ajan sisään tiputtanut 3 juomalasia, kun on vaan jotenkin kädestä lähtenyt tunto... Tai siis lasi on vaan tippunut kädestä. Enkä mä ainakaan omasta mielestäni mikään kamala sähläri ole =) Mahtaiskohan olla jotain samansorttista vaivaa minullakin? Täytynee ottaa puheeksi ensi viiikolla neuvolassa.

Öitä, Yazmin rv 29+6