Oletko kokenut keskenmenon ensimmäisen kolmanneksen jälkeen? Kerrotko siitä!
Kommentit (4)
Np-ultrassa kaikki on ja sitten ei seuraavassa neuvolassa löytynyt enää sydänääniä. Samana päivänä vielä pääsin sairaalaan ultraan ja sain esilääkityksen. Seuraavana aamuna takaisin osastolle synnyttämään.
Jos sulla pelkoja soita neuvolaan ja pyydä päästä kuuntelemaan sydänääniä. Mä olen aina saanut ajan johonkin väliin kun olen soittanut ja pyytänyt. He onneksi ymmärtävät mua kun takana on jo 4 keskemenoa...
Ekalla kerralla yllätys oli suuri kun ultrassa nähtiin vain kuollut sikiö.
Tokalla kerralla osasin jo tätä odottaa, ja vaadin päästä ultraan. No, sama tulos oli silläkin kerralla.
Molemmissa oli kaikki ollut kunnossa np-ultrissa, mutta pari viikkoa myöhemmin ei elonmerkkejä enää näkynyt. Siksi en kertonut raskauksistani kuin vasta sitten, kun mahan peittely ei enää onnistunut.
Raskausviikkoja oli 15+5. Seuraavana aamuna sitten käynnistettiin syntymään.
Niskapoimututkimuksessa rv 12 kaikki oli kunnossa ja silloin ajattelin että raskaus jatkuu loppuun asti, kuten aikaisemmatkin. Viikolla 16 menin neuvolaan eikä sydänääniä saatu kuulumaan, siitä minut lähetettiin äitiyspolille missä ultralla todettiin että sikiö on kuollut n. 14 viikon ikäisenä. Seuraavana päivänä menin osastolle synnyttämään sen. T: 2