Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku ei jaksa opetella ihan perusruokien tekoa?

Vierailija
12.09.2007 |

Tuttavani ei osaa laittaa mitään, ei siis mitään ruokaa. Pastakastikkeetkin ostaa kaupasta valmiissa purkeissa. On pitkäaikaistyötön ja kaikki päivät kotona, eli aikaa olisi opetella ruuanlaittoa. Valaiskaa joku minua, että mikä siinä ruuanlaiton opettelussa on hankalaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuutta, sanon minä.

Vierailija
2/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä irtoo oikea vastaus.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt mitään ruokaa itse. Ja ikää on jo 40+.

Ehkä se on vain sitä mielenkiinnon puutetta. Ja harva resepti on yhdelle ja ylipäätänsä ruuat pakataan perhepakkauksiin, joten mene varmaan paljon myös kamaa hukkaan (oletan, että kyseinen mies ei myöskään jaksa pakastaa. En jaksaisi minäkään;).

Ja tämähän on vain meidän naisten terveysfanaattista vouhotusta, että kaikki pitäisi tehdä alusta loppuun itse=) Mikäs siinä, jos valmistuotteet maistuu ja on varaa maksaa kaikesta.

Vierailija
4/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineet.

Vierailija
5/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan myöskään osaa tehdä keittoja tai vaikkapa jauhelihakastiketta yms. koska en vaan tykkää sellaisista ruoista..Enkä todella ole mikään ihan uusavuton, koska sellaiset ruoat mistä pidän kyllä onnistuu..

Vierailija
6/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on lapsia, yritän tehdä terveellistä ruokaa heille mutta täytyy sanoa että se ruuanlaitto on ihan pakkopullaa. En nauti siitä yhtään. Teen keittoja, laatikoita, Wok- ruokia ts. pikaruokia. En pysty seisomaan tuntikausia keittiössä ja saamaan valmiiksi kastiketta, perunoita, salaattia ja pihviä YHTÄAIKAA. Leipomukset eivät yleensä onnistu kun en viitsi noudattaa sanantarkasti ohjeita. Sämpylöistä nyt onneksi osaan tehdä huippuhyviä. Mielenkiinnon puutetta, sanoisin. Jo lapsena meillä oli perheessä työnjako, että joku muu laittoi ruuan ja minä siivosin jäljet.

Vierailija
7/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan purkissa, en jaksa alkaa alkaa kalttaamaan tomaatteja ja keittelemään soosia tuntikausia. Monia muita ruokia teen kyllä alusta alkaen, mutta sitä, minkä Buitoni tekee paremmin ja nopeammin kuin minä, en todellakaan viitsi tehdä itse.

Vierailija
8/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoa apuasi, teette yhdessä vaikka makaroonilaatikon.