Lue keskustelun säännöt.
Te ootte tänään vähän kuivia! No mut mä en oo täällä pitkään aikaan käynykään joten jotain vakavaa on kai sattunut.
11.09.2007 |
Poistun takavasemmalle ja tulen pe nostamaan yhen vanhan ketjun... moikka!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla